- skal kunne søge i en database som skal fremvise en liste over mpeg''s der er relateret til søgeord. - skal have login da det er en betalingsside, derfor også et betalingsmodul. - skal eventuelt have features såsom statestik over hvilke film m.m man tidligere har set. Er det noget du har tjek på så send mig en PM med et prisoverslag. Venlig hilsen PRC |
Pris på hjemmeside med database
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
F.eks. skal filmene streames fra siden eller skal de downloades? Det der med at søge i filmene, hvordan skal det laves? Skal filmene have tags eller hvad? Og en helt masse mere. Hvis du kort kan skrive i punktform hvilke funktionaliteter du ønsker så ville det hjælpe en hel del. Samt selvfølgeligt en forklaring til de forskellige elementer hvis det ikke er åbentlyst. Mvh Peder |
Mvh. Mads Agersten & Kasper Christjansen ITechnic |
www.nfdesign.dk
Det skal være en hjemmeside der viser streaming video. Indholdet er til undervisningsbrug, man skal kunne søge for så at få en liste med de ting som refererer til søgeordet. Det er en betalingsside så man skal kunne betale med diverse kort. Indholdet af databasen kan jeg selv indskrive hvis det er muligt? M.h.t. design så laver jeg dette selv, det er det tekniske jeg har brug for assistance til! Denne side er ikke den smukkeste men kan give en ide om hvordan "resultatlisten" kunne se ud: http://totalvid.com/Dance-Instruction-Videos/1 Man skal ikke betale pr film men betale et tilmeldingsgebyr + et månedligt gebyr. Som sagt skal betaling foregå online. Derudover er siden Engelsk hvis det har noget at sige? Venlig hilsen PRC |
Vi har desværre ikke opbyggen nogen erfaring inden for de hersens streaming løsninger. Så vi ville nok blive uforholdsmæssigt dyre. Men mon ikke der er et par andre aminoer som har lidt erfaring på området som gerne vil byde på det. Du må have held og lykke med projektet. Mvh Peder |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)