Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mit tøj ud i butikkerne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Ødipus Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Prøver lige igen, eftersom der ikke kom så mange svar sidst ;-)

Vi har startet et nyt mærke, inden for tøjbranchen. Nærmere bestemt t-shirts. Vi er i øjeblikket i gang med at stable en webshop på benene, men jeg tror ikke at det er nok. Vi vil gerne have vores varer ud i butikkerne, så folk får øje på vores mærke, 

Så mit hele store spørgsmål er; hvordan får vi det ud i butikkerne? Det er vel ikke bare at ringe/ møde op? 

Håber i vil hjælpe, da jeg ønsker den bedste mulige start, og har sparet penge op i en del år, for at udleve det her.

Med venlig hilsen 

Søren Nielsen

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 17:18

Hej Søren

Umiddelbart så tænker jeg at der må være nogle messer som passer godt til jeres produkter? Jeg ved ikke lige hvad type det er, men der er ofte i København en række messer, hvor der kommer et hav af butikker og indkøbere som muligvis kan være interesseret i jeres produkter. Det er nok den bedste måde I kan komme videre på. Der findes selvfølgelig lign. i udlandet hvis det har interesse.

Held og lykke med det.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:28

Hej Søren 

Dejligt og høre, at der er nogle nye der vil prøve kræfter med tøj. Jeg har arbejdet i en tøj butik i snart 5 år, og jeg har været 2 år på en skjorte fabrik. Så selv om jeg er ung så er jeg ved at vide en helt del om tøj. 

- Jeg synes det lyder fint med i vil prøve og sælge det til butikkerne. Det er faktisk bare at møde op i butikkerne og høre om du kan låne 5-10 minutter af deres tid. Husk have nogle vareprøver med, og nogle kataloger så de kan kigge i bagefter, og visitkort ved siden af. 

Når i kommer ud butikkerne så husk at kom om formiddagen for der bare ikke tid til sælger om eftermiddagen, og fredage. Når du/i så kommer om formiddagen er der os for det meste god tid til at stå og snakke lidt i. 

- Jeg synes helt klar i skal tag på messe, men kbh er bare ikke hvad det har været mere, synes i skal gå efter den i Berlin det er ved og være det helt nye, 

Håber det har været til en hjælp, ellers bare skriv :) 

Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Ødipus Skrevet kl. 17:46

Hej Martin. Tak for svaret. Det er specielt dejligt at det kommer fra en med insider-viden. 

Ang. det med at møde op i de enkelte forretninger, er der ikke nogle der er meget låst? Jeg tænker på om det i nogle forretninger, bliver styret et andet sted fra, hvilke mærker som skal være i butikken?

Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Ødipus Skrevet kl. 17:48

Tak skal du have. Vi vil også helt klart tage rundt på forskellige messer :) 

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:53

Det er meget forskelligt om det er låst fast. 

I de fleste butikker er der lagt et stramt budget for hvad der må blive købt ind ved de leverandør der allerede er i butikkerne, og der bliver næsten altid regnet med i de forskellige budgetter, at der skal være plads til at købe at købe noget, som ikke lige var meningen, men som butikken mener kan være godt her og ny. 

- Jeg tror ikke på i skal gå efter de helt store og smarte butikker i starte. Det tror jeg er og kaste boldet for højt op til at starte med.

Mvh Martin  

Tilmeldt 2. Mar 12
Fra  Ødipus Skrevet kl. 22:12

Okay, mange tak for hjælpen. Det kan jeg helt sikkert bruge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)