Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du de bedste Apps til MacBook?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen.

Jeg bruger en del forskellige apps til at forbedre forskellige småting og tilføje nye funktioner på min Mac, og efter jeg nu en 3-4 gange har gennemgået alle dem jeg brugte med et par venner, tænkte jeg at der sikkert også var andre der kunne drage nytte af min efterhånden lange liste af brugbare apps. Jeg har derfor lavet en top 30 over gode apps til OSX.

Selvom jeg bruger en del apps selv, er jeg sikker på der sidder nogen derude der bruger endnu flere eller kender til nogen Apps jeg ikke har opdaget endnu, så vil derfor rigtig gerne høre fra dig hvis du har nogen apps jeg burde tilføje til listen?

Her kan du se listen over bedste mac apps

På forhånd tak :-) 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:56

Hej,

Sikke en brugbar liste! :-)
Det er en mand som dig Applikationen.dk måske kunne bruge! Vi søger lige nu skribenter til Mac OS X platformen.

Hvis det er noget for dig så skriv til kontakt@applikationen.dk :-) 

Find de bedste apps her!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:51

Fed liste - det er dog de mest gængse som man kender i forvejen. Det er selvfølgelig også de bedste ;-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 47
Fra  TieMan.dk Skrevet kl. 20:06

Du burde have haft en facebook "synes godt om" knap eller del knap på siden. For tror godt de fleste kunne drage nytte af den liste! :)  

Brug for et billigt slips eller en butterfly? Tjek TieMan.dk

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:42

Tusind tak for jeres feedback. 

@Halfdan - Tusind tak. Lyder spændende med applikationen.dk, men er desværre rimelig ophængt med eksisterende projekter allerede. Held og lykke med det :-)

@Nikolaj - Ja jeg er startet ud med klassikerne, men tænker at udvide den løbende. Nogen foreslag?

@Dinesan - Har netop tilføjet en Facebook like knap - ved ikke lige hvorfor vi ikke har haft det før. Tak for tippet! 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)