Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem skal jeg bruge til mine nyhedsbreve ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 01:28
Har lige hjulpet en kunde igang med ebrev.info.

Konceptet virker sådan set OK, især er jeg vild med deres "frimærke-princip". Jeg er dog stødt på temmeligt mange skønhedsfejl og systemet viker overbelastet - om det skyldes server eller forbindelse tør jeg ikke gætte på.Deres editor til opbygning af nyhedsbrevet virker også lidt tungt. Brevet opbygges af sektioner og man skal vælge en type af sektion - f.eks. "tekst og billede", "Tekst billede og overskrift" etc.Kører du IE version 6 er der også en ret grel placeringsfejl i forbindelse med redigering af nyhedsbrevet. Jeg har rapporteret fejlen og de vil kigge på det i nær fremtid.

Designet af brugerinterfacen er flot og du kan fremstille nogle rigtigt flotte nyhedsbreve. Og du betaler kun, når du sender mails ud - i form af "frimærker"

Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:39
Det er stort set umuligt pt at finde en fornuftig udbyder.
Vi udsender selv mange millioner mails hver måned og vores største problem
ligger pt i at hotmail har lavet om i deres system, så det stort set er umuligt at komme igennem
med masseudsendelser, trods de ikke er spam. Vi har derfor testet flere eksterne udbydere, senest
Globase og de har alle haft Hotmail problemet. Næst er som der også blivr nævnt at mange ikke er klar på
at udsende ret store mængder og derfor bliver deres system hurtigt overbelastet. Summer Sumaru, sørg for den
udbyder du finder kommer igennem til hotmail, for du vil helt sikkert få mange af disse brugere. Og når du finder en
der kommer igennem, så smid lige en besked:-)

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 12:42
Hej.

Jeg er næsten 100 % sikker på at Thorborg bruger ebrev. Umiddelbart vil jeg da vurdere, at det fungerer ganske udmærket

Tilmeldt 23. Mar 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:20
Søger du et system hvor du kan tracke og få statistik på hvem der læser hvad og hvornår?

Eller skal du blot have et system der kan sende en masse HTML eller ikke-HTML mails ud?

Kramer

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:56
Hej Rasmus.

Jeg har for 4-5 år siden udviklet nyhedsbrev systemet, som jeg anvender til at sende nyhedsbreve ud fra Effektiv Markedsføring og hverken jeg eller mine kunder nogen sinde oplevet problemer med hotmail.
Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)