Jeg så netop denne debat poppe op og står fremme på mit newsfeed/forsiden.
Casper Hansen, og andre som godt kunne bruge et godt råd, så gavner det ikke rigtigt at genåbne debatter som disse, hvis der ikke rigtig er en god grund til det. Det er vedtaget at der skal være en Aminochat, så der er ingen grund til genåbne en debat om hvorvidt vi skal have en.
Ja, jeg har læst tråden og ja, det er bare en smule "chit-chat" om hvordan en chat ville virke på Amino og NETOP derfor synes jeg ikke den burde vækkes til live igen her i December. Det er uopdateret indhold som ikke har relevans efter at chatten blev indsat.
Ja, jeg har læst tråden og ja, det er bare en smule "chit-chat" om hvordan en chat ville virke på Amino og NETOP derfor synes jeg ikke den burde vækkes til live igen her i December. Det er uopdateret indhold som ikke har relevans efter at chatten blev indsat.
Bare min holdning
Dbh.
måske har de ikke opdaget man kan slå chatten fra ved ja chatten ikke vises i debatten og vis de har slået chatten fra har de ikke opdaget der er en chat her på amino.dk
jeg slog den i hvert fald fra og desuden vis slå til ligger den meget anonymt ned i bunden af siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows