Hej Aminoer. Jeg vil lige gøre opmærksom på et produkt som vi hos ELP A/S tilbyder. Det drejer sig om en webshop-løsning der gør det meget nemmere for netop dig der ejer en webshop. Vi tilbyder opbevaring og håndtering af de varer som du sælger i din webshop. Måden det fungere på er at du får en integrationsfil, der gør at hver gang der bliver lagt en ordre på din hjemmeside, sendes den direkte videre til vores system. Vi sørger for at få den ordre plukket og pakket, hvorefter vi sender varen direkte ud til din kunde, enten med post DK eller GLS. Dvs. at du som ejer kun skal fokusere på de aktiviteter der gavner din webshop, nemlig salg, markedsføring og indkøb, resten står vi for. Vi er beliggende lige i hjertet af Danmark, i Taulov ved Fredericia. Lyder det som noget du kunne bruge i din webshop ? så kontakt mig enten på mail salg@elp.dk eller direkte på telefon på: +45 21 42 60 88 |
Hej Kim
Dejligt der nogen der vil gøre det "fodarbejdet". Det gør det hele meget nemmere at man ikke skal have det liggende hjemme og ned på posthuset ;-)
Jeg vil i samme forbindelse gøre opmærksom på at vores hosted shop er integreret med jer, så hvis der er nogen aminoer der mangler denne funktion kan den findes her
http://ewebsystems.dk/elp-lagerhotel/
Go dag
Morten