Undskyld, men jeg skal være ærlig og sige at den webshop er en af de grimmeste jeg har set, på trods af at du er 15 år, så er det en virkelig grim webshop.
@WordSEO, Jannik: Al begyndelse har en start - det vigtigste må være at komme i gang. Som 15 årig har man stadig meget og lære, men under alle omstændigheder viser det da noget initiativ fra Frederiks side - og det er der mange jævnaldrene som kunne lære noget af.
Se det på den positive side, Frederik. Du har rig mulighed for at gøre din shop endnu bedre.
@WordSEO, Jannik: Al begyndelse har en start - det vigtigste må være at komme i gang. Som 15 årig har man stadig meget og lære, men under alle omstændigheder viser det da noget initiativ fra Frederiks side - og det er der mange jævnaldrene som kunne lære noget af.
Se det på den positive side, Frederik. Du har rig mulighed for at gøre din shop endnu bedre.
/ Emil
Webshoppen så nu også sådan her ud de sidste 5 måneder :) - Men ja alt begyndelse er svært, men man kan ikke kalde det en begyndelse mere :)
vh Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
jeg tror du senere vil grine lidt af din webshop og din første forretning, fordi den er virkelig mangelfuld på så mange fronter, men det vil du se senere når du får mere viden omkring webshop og markedsføring og fremtoning og hvilke signaler du sender slutbrugeren.
På en måde er dette med til at gøre dig bedre, så fint at du beder om vores mening og feedback.
Nu er du jo startet tidligt så du har virkelig mulighed for at lære en masse og blive en ekspert på området når du har haft nogle webshops og alt hvad det fører med sig af glæder og sorger :)
Udnyt feedback og få pudset din webshop af til en standard der passer til kundernes forventninger hvis du vil være med hvor det sner :) God vind
Synes det er lidt ærgerligt, at webshoppen har fået ekstremt få ændringer det seneste halve år. Hvis du sætter dig ind i det, kan du lave en fin webshop til under 500 kr.
Personligt havde jeg ikke brugt mere end et halvt sekund på din shop, før jeg hoppede videre til den næste side. Designet har en stor betydning.
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk