Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger sælgere til netbaseret forretning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skrev for et par dage siden dette indlæg, men jeg er i tvivl, om det er placeret det rigtige sted (e-handel og online markedsføring).
Derfor vælger jeg at skrive indlægget her også - håber det er i orden:

For et par måneder siden startede jeg hjemmesiden www.ditfotomaleri.dk.

Virksomheden, Ditfotomaleri ApS, ændrer folks fotografier til håndmalede oliemalerier. I praksis foregår det på den måde, at kunderne uploader deres fotografi på hjemmesiden, hvorefter jeg, i samarbejde med professionelle kunstnere, får fotografiet malet som et maleri.

Med henblik på at øge salget ønsker jeg nu at samarbejde med flere sælgere. 
Jeg forestiller mig et samarbejde hvor en eller flere sælgere henviser kunder til min virksomhed, og hvis kunderne køber et eller flere malerier, betaler jeg sælgeren en provision pr. maleri.

Forslag til løn til sælger:

Kr. 100 pr. maleri.  

Kunne du tænke dig, at tjene penge på at henvise kunder til min virksomhed? Kontakt mig venligst på mail:
info@ditfotomaleri.dk

eller skriv blot i denne tråd, hvis du har nogle spørgsmål :)

Mvh. Lars Christensen 

Fra Holstebro
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:17

OPDATERING:

Angående lønnen kommer jeg her med et nyt udspil, der på samme tid sikrer, at jeg bliver informeret om, hvilke kunder der er henvist af en sælger (og hvilken sælger). 

For hvert solgt maleri gives 150 kr. til sælger.
Inkluderet i dette beløb er den kontantrabat, du som sælger kan tilbyde kunden. 
Når et billede uploades på vores hjemmeside, skal kunderne samtidig oplyse personlige oplysninger (email-adresse, navn osv.). Her findes også et "kommentar"-felt. I dette felt skal kunden eksempelvis skrive: "henvist af sælger xx". Ved at gøre dette opnår kunden den kontantrabat, i som sælger har tilbudt.

Den provision en sælger modtager, findes således ved at trække kontantrabatten fra de 150 kr.

Mvh. Lars

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:56

Tror du vil nå bredere ud hvis du får gang i et affiliate program, så website ejere kan sætte dit banner op så de kan henvise kunder uden at skulle ændre deres aktivitet.

Ellers kan du få trykt en plakat som du kan prøve at få fotoforhandlere til at sætte i butikken. Eller i store virksomheder.

Jeg synes konceptet er en ret god ide, men på denne markedsføringsmetode tror jeg du skuffer for mange sælgere med en meget lav løn for stort arbejde. Det er ikke nødvendigvis avancen den er gal med, det er den måde du forventer at de sælger det!! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)