Hej, Jeg skrev for et par dage siden dette indlæg, men jeg er i tvivl, om det er placeret det rigtige sted (e-handel og online markedsføring). For et par måneder siden startede jeg hjemmesiden www.ditfotomaleri.dk. Virksomheden, Ditfotomaleri ApS, ændrer folks fotografier til håndmalede oliemalerier. I praksis foregår det på den måde, at kunderne uploader deres fotografi på hjemmesiden, hvorefter jeg, i samarbejde med professionelle kunstnere, får fotografiet malet som et maleri. Med henblik på at øge salget ønsker jeg nu at samarbejde med flere sælgere.
Kr. 100 pr. maleri.
eller skriv blot i denne tråd, hvis du har nogle spørgsmål :)
|
OPDATERING:
Angående lønnen kommer jeg her med et nyt udspil, der på samme tid sikrer, at jeg bliver informeret om, hvilke kunder der er henvist af en sælger (og hvilken sælger).
For hvert solgt maleri gives 150 kr. til sælger.
Inkluderet i dette beløb er den kontantrabat, du som sælger kan tilbyde kunden.
Når et billede uploades på vores hjemmeside, skal kunderne samtidig oplyse personlige oplysninger (email-adresse, navn osv.). Her findes også et "kommentar"-felt. I dette felt skal kunden eksempelvis skrive: "henvist af sælger xx". Ved at gøre dette opnår kunden den kontantrabat, i som sælger har tilbudt.
Den provision en sælger modtager, findes således ved at trække kontantrabatten fra de 150 kr.
Mvh. Lars