Jeg kunne godt tænke mig en ny telefon, enten Iphone 4s eller Samsung Galaxy, brugt eller ny...
Hvis den er brugt skal den selvfølgelig være i god stand.
Der er nok mange der vil have en af dem, men jeg tænkte at der sker jo ikke noget ved at spørge, så er der jo nok nogle med et firma der vil give den såkaldte "aminorabat" hehe..
Jeg ved der er et teleselskab, der har lavet en prisfejl på iPhone 4S 64GB (den største model). Hvis du klikker på linket og sorterer efter mindstepris, så ser du hvilket selskab det drejer sig om. Jeg regner dog med at prisen bliver rettet på mandag, det er trods alt 500,- kr. billigere end hos Apple Store
Hvis jeg må give dig et godt råd, så synes jeg, du skal satse på Galaxy II. Den kan meget mere end Iphone. Faktisk kan man skrotte sin komputer, hvis man har en GII. Jeg har brugt begge slags, men har betingelsesløst overgivet mig til Samsung. Den er endda bedre end den nye model. Venlig hilsen Jklc13
Hvis jeg må give dig et godt råd, så synes jeg, du skal satse på Galaxy II. Den kan meget mere end Iphone. Faktisk kan man skrotte sin komputer, hvis man har en GII. Jeg har brugt begge slags, men har betingelsesløst overgivet mig til Samsung. Den er endda bedre end den nye model. Venlig hilsen Jklc13
Der kan jeg langt fra være enig. Galaxy S II er helt sikkert en fin mobil, men den kommer aldrig i nærheden af at kunne erstatte en computer.
Nu har jeg selv Galaxy Nexus, som jeg går ud fra er den du kalder den nye model (selv om de nye model Galaxy S III først kommer senere i år). Jeg vil klart foretrække Nexus, mest på grund af Android 4, som godt nok også kommer til S II på et tidspunkt. Men jeg synes også Nexus er en bedre mobil oplevelse på langt de fleste punkter.