Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger iphone eller galaxy!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg kunne godt tænke mig en ny telefon, enten Iphone 4s eller Samsung Galaxy, brugt eller ny...

Hvis den er brugt skal den selvfølgelig være i god stand.

Der er nok mange der vil have en af dem, men jeg tænkte at der sker jo ikke noget ved at spørge, så er der jo nok nogle med et firma der vil give den såkaldte "amino rabat" hehe..

Med venlig hilsen

Mads Mortensen :)
Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 18:21

Nu har Samsung lavet en del telefoner under navnet Galaxy, så du bliver nok nød til at definere lidt nærmere hvilken af dem der er tale om.

- Christian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:32

Jeg ved der er et teleselskab, der har lavet en prisfejl på iPhone 4S 64GB (den største model). Hvis du klikker på linket og sorterer efter mindstepris, så ser du hvilket selskab det drejer sig om. Jeg regner dog med at prisen bliver rettet på mandag, det er trods alt 500,- kr. billigere end hos Apple Store Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra Nørresundby
Tilmeldt 27. Feb 12
Skrevet kl. 20:09
Tak for svarene, undskyld hvis jeg ikke yddyber nok, eller ikke lige har fundet frem til de andre debatter, er helt ny herinde.

Tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Mads Mortensen
Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:23

Hvis jeg må give dig et godt råd, så synes jeg, du skal satse på Galaxy II. Den kan meget mere end Iphone. Faktisk kan man skrotte sin komputer, hvis man har en GII.
Jeg har brugt begge slags, men har betingelsesløst overgivet mig til Samsung. Den er endda bedre end den nye model.
Venlig hilsen
Jklc13

Fra Nørresundby
Tilmeldt 27. Feb 12
Skrevet kl. 20:28
Nå det lyder spænende, mener du bedre end SII?? :O
Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 20:39

jklc13:

Hvis jeg må give dig et godt råd, så synes jeg, du skal satse på Galaxy II. Den kan meget mere end Iphone. Faktisk kan man skrotte sin komputer, hvis man har en GII.
Jeg har brugt begge slags, men har betingelsesløst overgivet mig til Samsung. Den er endda bedre end den nye model.
Venlig hilsen
Jklc13

Der kan jeg langt fra være enig. Galaxy S II er helt sikkert en fin mobil, men den kommer aldrig i nærheden af at kunne erstatte en computer.

Nu har jeg selv Galaxy Nexus, som jeg går ud fra er den du kalder den nye model (selv om de nye model Galaxy S III først kommer senere i år). Jeg vil klart foretrække Nexus, mest på grund af Android 4, som godt nok også kommer til S II på et tidspunkt. Men jeg synes også Nexus er en bedre mobil oplevelse på langt de fleste punkter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:17
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)