Hej aminoer. |
Det vil søgemaskinerne se som DC eller i hvert fald redundant indhold... Ikke en god idé :/
- Alexander Baandrup Larsen
Hej aminoer. |
Online manager
Det vil søgemaskinerne se som DC eller i hvert fald redundant indhold... Ikke en god idé :/ - Alexander Baandrup Larsen |
Hej Alex... Vi er helt enige om, at søgemaskinerne vil se det som duplicate content. Den dialog jeg havde med en ekspert fra DW-teamet, fortalte mig, at man skulle sætte tingene i perspektiv. Hvis man internt har 4 sider som er duplicate, har det ikke den store betydning. Så spørgsmålet er hvor stor betydning det kan have.. Han fortalte at de havde haft kunder med meget duplicate content, grundet produktbeskrivelser, men uden det havde betydning for deres placering. Men har det selv på samme måde som dig - derfor jeg lige ville starte denne debat:) |
Online manager
Hvor mange produkter beskriver skal du skrive, hvis du skal skrive en unik til hvert produkt? :) |
Dit site vil med stor sandsynlighed få store problemer med Googles panda update. Hvis du har mange sider der ligner hinanden :/ - Alexander Baandrup Larsen |
Det er vel i omegnet af 1000-2000 produkter vil jeg umiddelbart tro. derfor er det mange beskrivelser. |
Online manager
Ja det er mange, men hvis du regner med at SEO skal være en stor del af din markedsføring, kan det være en god investering af tid. - Alexander Baandrup Larsen |
Du har nok ret. Næste sæsons nye vare afviger jo ikke det store fra "grund" beskrivelsen. Men blot mindre udskiftning i farve/design beskrivelsen i teksten. |
Online manager
Ja, jeg ville i hvert fald vælge at lave det hårde kedelige arbejde... - Alexander Baandrup Larsen |