Hej alle kreative aminoer, Ophavsmanden til denne tråd er daglig leder af www.vvs-shoppen.dk - en internetbaseret forhandler af vvs artikler. Vi dropper lige elevatortalen og går direkte til sagens forunderlige kerne: Vi er repræsenteret på flere byggeportaler med forskellige grafiske bannere og budskaber - alle bannere er lavet specifikt til formålet og mange er amatøragtige. Vi ønsker i midlertidig at re-designe alle vores bannere for at skabe kontinutet i den grafiske udformning - budskaberne vil stadig variere afhængig af medie og målgruppe. Vi ønsker at finde en kreativ sjæl derude bag skærmene, som kan lave markedets flotteste bannerkampagne. Opgaven tager afsæt i re-design af vores banner på byggeri.dk - den kan vist ikke blive grimmere end nu: Sidder du derude bag skærmen så kontakt mig. Der er naturlgivis tale om betalt arbejde. Jeg sætter mig på hænderne og spændter vent. |
Grafisk arbejde - nyt banner byggeri.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk, hvis du stadig står og mangler hjælp til dine bannere. |
Hej, Hos NewRavio.com kan vi klare din opgave. Specielt banner-reklamer er lige guf for vores designere :) Men kontakt mig da gerne på s@olins.dk, så kan jeg evt. sende dig videre i processen efter lidt mere info. Mvh Stefan CEO |
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!
Har sendt PM.. Mvh |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg arbejder sammen med ham på et par projekter, og niveauet han holder, kan du spore direkte tilbage til hans store bureauerfaring. Derfor siger han heller ikke bare "ja og amen" til alle kundernes idéer - så forvent kvalificeret modspil;-) Han er ikke den billigste designer her på amino, men til gengæld får du en fast pris at forholde dig til, og en samarbejdspartner der knokler til resultatet er perfekt. God weekend René |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)