skal submenu være horisontal istedet for som nu vertical, dvs de skal stå vandret efter hinanden. herefter skal næste level, - hvis der er et sådan - gå vertikalt - men det gør den allerede, så det skal nok ikke ændres ved.
jeg er ikke helt så skarp til at finde det korrektte i css, og har søgt nettet tyndt - grrrrr
Er der en venlig css-mand der kan fortælle hvilken class/atribut der skal ændres til hvad.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Nu kan jeg ikke lige overskue alle dine CSS filer, men hvis du skal have nogle block elementer til at ligge "ved siden af hinanden" kan du bruge float:left; . Det kan være du skal sætte overflow:hidden;height:auto; på den container som indeholder disse elementer.
Nu kan jeg ikke lige overskue alle dine CSS filer, men hvis du skal have nogle block elementer til at ligge "ved siden af hinanden" kan du bruge float:left; . Det kan være du skal sætte overflow:hidden;height:auto; på den container som indeholder disse elementer.
De skal vel også stilles som display:inline-block; ?
Nu dykkede jeg ned, og kan se dine menuer ligger i lister. Så skal du sandsynligvis ændre til dette: display:inline;list-style-type:none; på dine <li> tags