Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook fansider, hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har som mange andre en personlig profil på facebook, denne vil jeg gerne beholde privat - derfor fandt jeg ud af at jeg kunne skabe fansider uden og tilknytte det til min personlig profil. - Det sad jeg så og legede med igår, dog synes jeg ikke jeg kan se den kommer online, altså når jeg prøver at søge på siden så finder jeg den ikke i søgeresultater.

Hvad gør jeg forkert, eller er der noget jeg har glemt at aktivere?

Håber nogen kan hjælpe :)

Bendtsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:14

Hej Bendtsen.

Facebook viser de mest relevante resultater i søgemaskinen, så du skal ikke regne med, at din Facebook Side vises i søgningen før den har fået nogle fans og der er en smule aktivitet på siden. Start evt. med at invitere et par venner og slå nogle billeder, links mv. op på siden - så skal den nok dukke op efter nogle dage ;)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:28

Tak kasper

Så har jeg lige et tillægs spørgsmål - når jeg nu er inde på min side, så synes jeg den ser meget mærkelig ud, er der ikke en knap et sted, så jeg kan se den som evt. brugere vil se den?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:52

Hej Bendtsen

Hvis din side ser mærkelig ud, har du sandsynligvis oprettet den idag eller igår?

Der er netop kommet "Timeline til Sider", hvilket betyder at siderne nu i højere grad vil ligne almindelige brugerprofiler. Alle sider kommer til at se sådan ud 30. marts.

Hvis det ikke er det du mener, skal jeg bruge screenshots.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:57

Hej Kasper

Synes netop ikke den ligner nogen anden side jeg har - og kan kun se den inkl. admin panelet - men jeg håbede der ville være en måde nu hvor jeg ikke kan søge på den fra min anden profil at jeg kunne se hvordan mine brugere/venner vil se siden.

Ligesom hvis du laver en hjemmeside i backend, så er der sådan en form for preview knap...

Forstår du? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 14:23

Hej Bendtsen

I så fald er det fordi den er oprettet som en Timeline Side (hvilket alle andre sider bliver ændret til d. 30. marts). Coca Cola har fået sin ændret: http://www.facebook.com/cocacola 

Det bedste preview du kan lave er, at Skjule adminpanelet øverst til højre. Dermed vil du kun se coverbillede, applikationer samt tidslinjen.

Hvis du vil se siden fra en anden bruger, skal du bare kopiere linket fra din browser.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)