Hej. Kontakt MomentumFilm.dk - de har styr på den slags ;) Mvh René |
Forstod ikke helt din besked tror jeg... du kan hjælpe med at få vist ens video på google via ens hjemmeside eller?
Hej. Kontakt MomentumFilm.dk - de har styr på den slags ;) Mvh René |
Forstod ikke helt din besked tror jeg... du kan hjælpe med at få vist ens video på google via ens hjemmeside eller? |
Bruger dine børn internettet? så prøv Børnefilter på www.børnefilter.dk
@Henrik Krog Jensen Genialt .. lige hvad jeg leder efter .. men er lyde og melodier på sider som youtube ikke omfattet af en eller anden ophavsrettighed? altså må man bare bruge dem eller hvad ? Uanset hvad, så tusind tak for svaret :) |
@DoktorBing Hej Rene, Mange tak for henvisningen :) MVH Kenneth |
@Mikael Christiansen Forstod ikke helt din besked tror jeg... du kan hjælpe med at få vist ens video på google via ens hjemmeside eller? MVH Kenneth |
tit vises videoer også noget af det første i google og ved have videoer på siden kan din egen side nemmere få flere pladser på google.dk links til videoer siden relevante tekst siden god video hjælper , det vil folk meget mere gerne videre formidle til andre og det kan skabe links at andre synes om din video |
Hej Kenneth. Kan du forklare lidt nærmere om hvad I søger? En reklamefilm kan være alt fra få sekunder til flere minutter og i tusind forskellige stilarter. Vi tager gerne en dialog om hvordan vi skræddersyr noget specifikt til jer, men det kræver vi ved lidt mere :) Mvh. Tim |
@ Kenneth88
Til brug på Youtube tror jeg ikke der er nogen ko på isen, og så længe videoen er indlejret fra Youtube. Se eventuelt dette link http://www.youtube.com/t/terms. |
@Henrik Krog Jensen Tusind tak for hjælpen... :) MVH Kenneth |
Økonomien er ikke til at få lavet en video til flere tusinde kroner, desværre... leder efter en billig alternativ måde at få lavet sin video. MVH Kenneth |