Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du lavet en reklamevideo?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg er igang med en virksomhed hvor vi har brug for at få lavet en bedre reklamevideo til vores site.

Er der nogle der har erfaring med den slags eller ved hvor man kan få hjælp?

Især en god baggrundsmelodi er der brug for.

MVH

Kenneth

Bruger dine børn internettet? så prøv Børnefilter på www.børnefilter.dk 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:06

Hej Kenneth

Du skal nok komme med lidt mere info, da det kan være svært at sige, om der kan blive ”produceret ” en bedre video, da man ikke ved hvad du har nu, et link til din nuværende video vil være udmærket.

Dernæst kan man så gætter på, om det skal være noget After effect trylleri, eller om der skal stilles et 10 mand stort team til opgaven ?

Skriv lidt omkring dine ønsker / behov, hvilket tema der evt. skal følges osv.

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

Kenneth88:
Er der nogle der har erfaring med den slags eller ved hvor man kan få hjælp?

Er det noget simpelt som denne du søger?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:30

Kontakt www.i-seefilm.dk de kan helt sikkert hjælpe dig

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 14:50

Jeg har er dog færdig i internet marketing branchen men du kan stadig finde den her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:00

jeg har god erfaring videoer ligger sig i google resultatet

jeg på min egen på denne her profil stripper mik en video , ved at have denne video dukker den op i google normale 

en video kan også forklare mere end 1000 ord kan gøre det giver langt mere i markedsføring  i alt er det noget af det bedste i markedsføring vil sige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

Hej

Kenneth88:
Især en god baggrundsmelodi er der brug for.

Youtube har en masse melodier der kan bruges. Jeg har bl.a. brugt en melodi fundet i Youtube's videoredigeringsprogram. Melodien fra videoen er fra Youtube.

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 15:28

@Juul

Jeg kan garantere at det kan blive bedre end den nuværende video da den var så dårlig at vi valgte at fjerne den igen. Det skulle forklare lidt om vores software som er til webfiltrering, men der var ingen stemme eller tekst der forklarede hvad der skete i filmen og melodien i baggrunden var bare direkte irreterende ... selve videoen er fin, men vi har brug for en bedre forklaring igennem enten tekst eller stemme og vi har brug for bedre lyd i baggrunden....

Men er der nogle der billigt kan lave hele videoen så det også interessant og så bliver det nok også relevant at tage den over en telefon eller noget, men tror ikke det kommer til at ske lige  foreløbigt da økonomien ikke er til det lige nu.

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 15:32

@SPGuy.com

Den video vi skal bruge er en video hvor vi forklare mere dybdegående om vores produkt, hvor de video du postede, mere er en præsentation af en virksomhed... men jo den skal nok være lige så simpel bare med nogle andre ting i som fx. en stemme og video fremfor billeder.

Men tak for din post :)

Tilmeldt 13. Feb 12
Skrevet kl. 15:35

@Mads A.

Mange tak... vil jeg da lige kigge på.. ser måske lidt for dyrt ud til os lige nu, men så har jeg da deres oplysninger til fremtiden for deres produktioner ser da gode og proffessionelle ud, det helt sikkert.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)