Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætte dating?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
ville du bogstaveligt talt vælge at bo i en telt uanset hvad?For kærligheds skyld..... og når ja du har tilfældigvis et par børn ??

Nej du kan tro jeg ikke ville. Ret ryggen og kæmp for din og børnenes gode fremtid. Jeg ønsker dig god vind.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

mange tak... men telt er godt nok fristende for kærlighed trækker....:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes det er virkelig unfair overfor din anden halvdel at du tager spørgsmålet op på amino, inden du overhovedet er blevet skilt!

Sku for ringe, da det fortæller at du snig løber personen du lever sammen med og dermed handler i skjul ...

Ikke nemt at råde andre om parforhold når du ikke handler bedre.

Kom tilbage når du er blevet skilt og jeg skal vise dig hvor damerne er - det er enkelt og handler om din egen udvikling!

Vi tales...

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Nårr nej skam vedkommende min partner er her på amino og han følger med:)

så sådan er jeg ikke....:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kunde man ikke lave et bollerum på iværksetter messerne?
Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
Parforhold skal eksistere før den kan fungere og begge parter skal have lyst til et familie liv. Desværre nogle mænd er fri fugle så frie at de tror de kan leve af fri luft og bo i et telt..helt bogstaveligt talt.....der går min grænse. Lad os få gang i en diskussion, ville du bogstaveligt talt vælge at bo i en telt uanset hvad?For kærligheds skyld..... og når ja du har tilfældigvis et par børn ??

Forhold er jo også lidt med kompromis, så hvad med og bo i telt nogle dage om ugen, og hus resten af ugen, så bliver begge parter tilgodeset ;) Ikke lige sikker på, at det virker rent praktisk, men er kærligheden der, så er det jo også trist og miste den.

Håber du finder en løsning, du vil få det godt med :)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Problemet er nok også at han vil bo i skoven alene uden mig.......:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hahaha trænger du til det da?

jeg troede at de fleste iværksættere var gået i cølibat p.g af arbejdet?

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Se nu har jeg ikke lige googlet det, men ideen "Iværksætter dating" for sig selv, er da en kanon ide.

Hvis man kunne finde en kvinde, der forstår, at 10 timer om dagen foran en PC er en prioritet og en del af iværksætteriet, så er man da kommet langt.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
Desværre nogle mænd er fri fugle så frie at de tror de kan leve af fri luft og bo i et telt..helt bogstaveligt talt

Hej

Og det er jo dem, nogle kvinder generalt vælger, så derfor lad vær med at brokke dig.

Egentligt er jeg en af de mennesker der er så træt af at det er det ene eller andet skyld i at et parforhold ikke fungere.

Hvad med for fanden at se lidt ind i en selv, og svar ærligt, om man ikke selv er den der bare er en nar der vælger forkert. Istedet for at skulle påpege at nogle er ditten og datten....Jamen var de ikke det da I indgik et forhold, og var det ikke det som der tændte en dengang.....???

Jeg er så fucking træt af at man skal pege finger og sige at nogle er ditten og datten.....Sig da for fanden at ens kriterier har ændret sig, og ens partner ikke har.......Hvor svært er det??? Og lad mig spå din fremtid, du er ikke blevet ret meget klogere, som mange af alle de kvinder der er på dating sider. Der igen skal sidde og svine mænd til fordi at de er nogle umodne alkoholiske svin, der bare vil udnytte kvinder...Er efterhånden træt af alle de klicher, tag og få jer et liv, og så kik jer i spejlet og se om I er den smukkeste i dette land.

Til det med dating, så er det total latterligt, søg ind på dating.dk, eller first date, hvis du vil have negeria breve. Der findes så mange dating sider at det gør helt ondt, og der er sikkert plads til en til.

Og husk på, der er ingen garantier i dette liv, og man vælger selv sine partnere. Og det betyder ikke at næste valg er bedre.

/Kenneth

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)