Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal udbetaling - hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har kigget lidt i debatterne, men har ikke lige fået svar så nu prøver jeg selv, håber I kan hjælpe mig:)

Mit problem er: Når jeg skal vælge at tilføje en bank til udbetaling så står der USA som land. Og jeg kan

vælge check eller opsparingskonto. Dererfter stå der routingnummer. Kan det passe at det skal se sådan ud?

Det er en erhvervs konto jeg har.

Håber at der er nogen der har et svar

Med venlig hilsen Nichlas

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 16:04

Hej Nic.

Håber dette hjælper dig!

http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?t=paypal+konto-+overf%F8rsel+til+dansk+bank...har+nogen+pr%F8vet+d&id=173

Online Entreprenør - www.fasto.co

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 17:01

Hej Nichlas

Det kan være et skud ved siden af, men hvis du ikke kan vælge land i Paypal kan det så ikke tænkes at det skyldes du har oprettet din Paypalkonto i USA, med amerikansk adresse osv? Jeg har hørt at hvis man f.eks. skal ændre banken til en dansk konto osv. så skal man af sikkerhedsmæssige årsager lukke kontoen ned for så at genåbne den?

Ellers tænker jeg du kan kontakte Paypal. De er hurtig support ud fra det jeg har oplevet.

Beklager hvis jeg har skudt helt ved siden af.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:40

Jeg har en thailandsk bank som modtager-bank, men det er ikke særlig meget offshore for mig, da jeg bor her. Modtagerbankens konto er firmakontoen, og den er så verificeret af PayPal.

Hvis jeg ikke havde en partner, så havde jeg nok valgt en privatkonto i Thailand ...

Hilsen, Robert

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 18:49

Vi bruger Paypal på www.CoolWatch.dk, og der har det ikke været noget problem med en dansk konto. Har du oplyst dansk adresse?

Ellers må da have fat i dem?

/Kenneth

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:36

Hej igen

Mange tak for jeres fine svar. Jeg har fundet løsningen. Nu er det sådan at jeg bor på Færøerne og valgte selfølgelig Færøerne som land og tænkte at eftersom vi hører ind under Dk. skulle det ikke være noget problem. Men det var det. Man kunne hverken vælge Færøerne eller Danmark som bankland. Så måtte lukke kontoen og oprette ny bruger. Nu skulle det gerne virke.

Men tak igen.

Venlig hilsen Nichlas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)