Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hyr en professionel sælger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit første indlæg  blev ikke færdigt før "et eller andet tog over" Undskyld til de mange som besøgte denne uden resultat.

Jeg ser mine kollegaer/konkurrenter bruger debat indlægene som markedsføring,  jeg mener i bund og grund det er forkert, men lad mig høre ???

Jeg går ind for lige konkurrence, og vælger derfor at gøre det samme, eftersom det jo drejer sig om at få synliggjort sit produkts fordele og de gevinster som mine kunder kan høste.

Mit nye tiltag::  Sælgerleasing - Din virksomheds salgsafdeling. Navnet ligger ikke helt fast endnu, men vi tilbyder afsætnings rådgivning fra ide til salg, og tilbyder markedsføring af dit produkt, BtB. 

Vi tilbyder at løfte din salgsopgave, og giver gerne "gratis" råd vedr. Telemarketing, målgruppeoptimering, udbytte argumentation for køb/salg mv.

Henven dig trygt på min midlertidige Hotmail:  salgsteam@hotmail.dk   Vores timeløn er afhængig af opgave mellem kr. 200-600,-

Mit mål er at opbygge en organisation af sælgere!! lønnen er fast timeløn evt. med bonus. hvilket sikrer er ordenlig service til dine kunder.
Er du interesseret i job som sælger hører jeg naturligvis gerne fra dig.  Jeg har ikke hjemmeside endnu ---- programmører som har tid må gerne byde ind, jeg har også andet koncept som kan have programmør interesse.

Diverse info som du eventuelt kan bruge /er interesseret i at vide.

Jeg har over 25 spændende års erhvervserfaring, som du kan trække på og forbedre din virksomheds omsætning og DB.

Jeg har tidligere solgt min virksomhed med 18-20 ansatte og har kapital til de "rigtige" investeringer, mod en post i bestyrelsen eller medejerskab.
hvilket ved nærmere eftertanke har min store interesse interesse.

Jeg har blandt andet undervist i afsætning, min uddannelse er Merkonom, HD, og lærer

Pyramide markedsføring har ikke min interesse

hilsen Jørgen Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hej Jørgen

Velkommen til Amino.

Vi er lidt i samme branche, jeg har allerede opbygget en sælger organisation der varetager andres salg. Gør du det godt, er min erfaring at der er brug for dig. Vi har faktisk så mange kunder at vi kunne bruge endnu flere sælgere, har du lyst og kan se mulighederne i et samarbejde, så lad os tage en uforpligtende snak.

Hvor er du placeret i landet

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:31

Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 07:49
Hej Jørgen

Lyder som en god ide til mindre virksomheder uden egentlig salgsorganisation.

Har ofte tænkt på at der burde være nogen der startede en virksomhed, der kunne virke som en ekstern HR afdeling hos mindre virksomheder.

Med venlig hilsen

Ole Stabell

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:37
Hej Jørgen,

Synes nu du kommet meget godt omkring din holdning til markedsføring i dette debatforum om markedsføring - det er jo ikke så let at vende ideer, få sparring fra andre iværksættere på sine ideer uden at gøre "lidt reklame" ;-)

Dit oplæg til lyder meget interessant - tag evt. lige kontakt, da jeg har et par ideer at vende.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 15. May 07
Skrevet kl. 10:35
Tak til jer alle --- det ser ud til, der endnu er behov for sælgere - selvom der er mange flotte hjemmesider----- det har været for godt vejr i weekenden derfor ikke svaret før nu..   

Jeg giver snarest svar til alle som har ønsket kontakt.

Venlig hilsen Jørgen Andersen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:08
Hej Jørgen

Ja der er altid brug for sælgere. Hvem vil ikke gerne øge omsætningen??  

Personligt kunne jeg også godt bruge en ekstern sælger indimellem. Du kan kigge på www.wideeeys.dk og tage et kig på hvad jeg laver, om det er noget du kan forholde dig til og hvorvidt du mener der er et potentiale i det - og selvfølgelig om du mener DU kan sælge det.

Jeg vil tro at en gennemsnitslig ordre kan indbringe 2-3000,- kr.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)