Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min kreativitet er forsvundet, hvad gør i når det sker?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i nogle gode sider man kan få lidt inspiration fra, når det kommer til at lave design til webshops?

Jeg vil gerne friske min noontime lidt op, da vi samtidig er ved at konverterer platform, nogen gode tiltag, forslag eller ideer?

// Bo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27

--- slettet ---

Jeg læste indlægget forkert. Beklager.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 23:29

Hej Poul,

Jeg håber du har ret, for det er rimelig trivielt det her, hver gang jeg disker op med et nyt design, lever det ikke op til det jeg havde i tankerne, og har stået på nogle uger nu. :(

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30

Jeg læste dit indlæg, som om du var designer, der efterlyste gode ideer til webshops. Men der står SIDER, ikke IDEER!

Hvis dit design ikke lever op til, hvad du havde i tankerne, vil jeg anbefale dig at vælge et design, der bare er acceptabelt. For så kan du altid udvide/forbedre det.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 23:31

Hehe, kan jo ske fo den bedste, men ligemeget om det er design til web eller til andet er min kreativitet stadig gået i stå :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34

Kreativitet var netop det, jeg læste første gang, indtil jeg indså at du havde skrevet inspiration, ikke kreativitet.

Din kreativitet kommer og går i cyklusser. Du kan ikke kommandere den i aktion, og hvis du gør, bliver det derefter.

Lad være med at lægge pres på dig selv. Giv slip på kravene... så vender din naturlige kreativitet lettere tilbage...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

lave lidt af hvert 

drik kaffe 

løb en tur 

vær samme med dine børn 

rejse rundt 

arbejde der ud ad 

tænk ikke over kreativt forsvundet tænk på noget andet 

få tjent nogle penge , ved bare lave arbejde design måske kedelig , men kunder giver feedback og måske kommer lyset på et tidspunkt det tvivler jeg ikke på

vis tænker for meget over kreativt er forsvundet  er det langt svære at få den kreativt igen  , få nogle tanker end det tænk en masse positive tanker det hjælper i det mindste lidt i hvert fald på sigt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:39

Tillad mig at reklamerer for min egen GRATIS bog (så værre reklame er det vel ikke ;-)) men jeg har lavet en kort bog om hvordan man får ideer og forløser sin kreativitet på a1000ideas.com men derudover plejer jeg at bladre i timevis på thefancy.com og pludselig bliver jeg inspireret.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 23:46

Hehe, der er mange gode ideer derinde :P

Jeg skulle måske bare hoppe i seng :)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 09:38

Hvis du alligevel skulle søge inspiration; Jeg har lige spenderet 75 kr på at se filmenJiro Dreams of Sushi, som groft sagt handler om en mand der elsker sit job og har gjort det i 75 år.. Den er sindsygt inspirerende fordi den giver et meget godt billed af hvad der skal til for at lave en succes. Manden har den her restaurant under subwayen, der er plads til få mennesker og Alle bestiller plads mindst en måned før, nogle flere år frem i tiden. Han har fået 3 michelin stjerner, og det er der kun en grund til, kvalitet, kvalitet, kvalitet.

og btw, det tager kun 10 år at stå i lære ved ham som håndværker aka sushi kok :),

billetter kan bookes på kino.dk og der er to forestillinger endnu tilbage i københavn.

Har sakset et resume ind nedenunder

Resume:

'Jiro Dreams of Sushi' handler om en verdensberømt sushi-restaurant i Tokyo, der har modtaget tre Michelin-stjerner.

Sushi-restauranten Sukiyabashi Jiro kan kun rumme ti gæster ad gangen og ligger i en af Tokyos undergrundsstationer.

Alligevel er det den første restaurant af sin slags til at modtage tre michelin-stjerner i den prestigefyldte mad-guide. Det skyldes i høj grad restaurantens 85-årige indehaver, sushimesteren Jiro Ono.

Dokumentaren følger hans lidenskab for kunsten at lave sushi og bestræbelsen på at lave det perfekte stykke. Centralt i filmen er Jiros forhold til sin ældste søn Yoshikazu, som står til at overtage Jiros sushi-imperium.

'Jiro Dreams of Sushi' handler ikke blot om sushi, men i lige så høj grad om perfektionisme som et mål for madlavningens kunst og sætter også fokus på globalt overfiskeri som et resultat af sushiens tiltagende popularitet.

Filmen er instruktøren David Gelbs første film i spillefilmslængde, og han fører også selv kameraet.

Filmen introduceres af Japans Ambassadør i Imperial den 22/2 – der er smagsprøver på sushi og et glas vin fra kl. 18.00. Filmen vises i samarbejde med Vidensbiffen i Aarhus, Herning og Dagmar. Her indledes filmen af Japan-eksperten Mette Holm, og der vil være mulighed for spørgsmål efter filmen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)