Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler vitaminer til mcbutik !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

Jeg mangler simpelthen et ordentlig vitamintilskud i form lidt konstruktiv kritik.
www.outgear.dk er kommet på benene i form af fysisk butik ( drives på hobbyplan)
men men jeg er simpelthen løbet tør for gode ideer mht. flere besøgende.

Som jeg ser det så mangler jeg en lidt ”skæv” vinkel hvorpå jeg kan skille mig ud fra mine kon-kollegaer.

Og lige til sidst lidt generelt hvad synes i om siden ? god nok – hvad kan laves om osv.

Takker..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hej Bo,

Jeg kan nu meget godt lide dit site, dog i takt med at du får flere og flere produkter vil dit site blive "længere ogg længere" og man skal scrolle en del for at have set alle produkter, måske du skulle lave en liste form med produkt navn, størrelse + pris (har taget udgangs punkt i handsker) og så få lavet sådan at når man holder musen over et produkt, vises et DHTML layer med produkt billedet så man alligevel kan se handsken på oversikten.

Samtidig vil jeg anbefale dig at være aktid i dk.fritid.motorcykel ol. grupper på nettet, hvor du i din signatur altid lige nævner dit firma med link og måske aktuelt tilbud, ligesom jeg og mange andre her på amino.dk gør med vores signatur :)

Jeg er selv motorcykelist og tror at måske en annonce i den danske udgave af Bike kunne hjælpe, aner dog ikke om sådan noget er dyrt men det kan du nok finde ud af ved at besøge www.bike.dk

Held og lykke med det Bo...

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:20
Hej Thomas

Takker for info. - du har helt ret mht når der kommer flere produkter så det må jeg lige have sat i værk.

Ved ikke om man skulle lave et forum hvor folk kan finde nogle "kørevenner" for at få en anden vinkel på butiken ?

jeg kender det ihvertfald så kunne den ene eller anden ikke og så stod man der en lørdag med godt vejr,
nypudset motorcykel men manglede nogle kørevenner !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)