Hej Aminoer, Hvis dit firma passer ind under følgende kategorier:
Så vil jeg tilbyde dig gratis annonceplads på en ny hjemmeside der åbner en af de nærmeste dage. De 3 måneders visninger har en værdi af 595,- kroner ekskl. moms og forpligter naturligvis ikke til senere køb af flere visninger. Hjemmesiden henvender sig til folk med interesse for genbrug og din annonce vil kun blive vist i det eller de områder du dækker. Hvis du har et firma som du mener matcher "genbrugs-universet", men som ikke er på listen herover, så skriv endelig alligevel. Så ser vi på det. Da der er ved at blive lagt sidste hånd på siden og rettet de sidste fejl, så vil jeg gerne lige vente med at fortælle mere om navn og adresse. Jeg forbeholder mig retten til at takke nej til firmaer som enten ikke passer ind under temaet på hjemmesiden, eller står i direkte konkurrence til konceptet. Der vil blive åbnet for registrering af annoncer senere i dag og der vil de aktuelle firmaer selvfølgelig få al den nødvendige information. Jeg glæder mig til, at der forhåbentligt er en masse firmaer der vil høre mere om - og tage i mod - tilbuddet. Med venlig hilsen Tommy |
flot tilbud