Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 måneders gratis eksponering af dit firma.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvis dit firma passer ind under følgende kategorier:

• Opkøb af dødsboer
  • Rydning af lagerrum
  • Opbevaring
  • Genbrugsbutik
  • Transport / Fragt
  • Udlejning af effekter og materiel til markeder

Så vil jeg tilbyde dig gratis annonceplads på en ny hjemmeside der åbner en af de nærmeste dage. De 3 måneders visninger har en værdi af 595,- kroner ekskl. moms og forpligter naturligvis ikke til senere køb af flere visninger.

Hjemmesiden henvender sig til folk med interesse for genbrug og din annonce vil kun blive vist i det eller de områder du dækker.

Hvis du har et firma som du mener matcher "genbrugs-universet", men som ikke er på listen herover, så skriv endelig alligevel. Så ser vi på det.

Da der er ved at blive lagt sidste hånd på siden og rettet de sidste fejl, så vil jeg gerne lige vente med at fortælle mere om navn og adresse.

Jeg forbeholder mig retten til at takke nej til firmaer som enten ikke passer ind under temaet på hjemmesiden, eller står i direkte konkurrence til konceptet.

Der vil blive åbnet for registrering af annoncer senere i dag og der vil de aktuelle firmaer selvfølgelig få al den nødvendige information.

Jeg glæder mig til, at der forhåbentligt er en masse firmaer der vil høre mere om - og tage i mod - tilbuddet.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45

flot tilbud

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 15:46

hanne-frandsen dk:

flot tilbud

Hej Hanne,

Tusind tak, jeg håber også der er mange der får lyst til at drage fordel af det og ikke mindst får en god værdi ud af eksponeringen.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 20:03

Tommy Nitz:

• Opkøb af dødsboer
  • Rydning af lagerrum
  • Opbevaring
  • Genbrugsbutik
  • Transport / Fragt

Så vil jeg tilbyde dig gratis annonceplads på en ny hjemmeside der åbner en af de nærmeste dage. De 3 måneders visninger har en værdi af 595,- kroner ekskl. moms og forpligter naturligvis ikke til senere køb af flere visninger.

Hjemmesiden henvender sig til folk med interesse for genbrug og din annonce vil kun blive vist i det eller de områder du dækker.

Hvis du har et firma som du mener matcher "genbrugs-universet", men som ikke er på listen herover, så skriv endelig alligevel. Så ser vi på det.

Her er lige en opfølgning på ovenstående!

Der er åbnet for registrering af annoncer og du kan derfor allerede få glæde af 3 måneders gratis eksponering.

Adressen er www.loppemarkeder.nu.

Hjemmesiden er en nyåbnet guide til landets loppemarkeder og der vil dagligt blive tilføjet nye loppemarkeder og indhold. Besøgstallet forventes derfor at stige mærkbart over de næste uger, da "loppesæsonen" for alvor er ved at starte op.

Da hjemmesiden er ny, er der selvsagt ingen garanti for, hvor mange din annonce vil blive vist til i de 3 måneder kampagnen varer. Men en ting er sikkert, jo hurtigere du får oprettet din annonce, des flere visninger får du - og i skrivende stund er der ikke mange konkurrenter at kæmpe med om pladsen!

Her kan du se et eksempel på rubrikannoncer på loppemarkeder.nu. Bemærk at den er to-delt, så du har altså mulighed for at skrive hele to tekster om den service du tilbyder.

Hvis du vil have 3 måneders gratis eksponering, så opret din rubrikannonce her.

For at aktivere kampagnerabatten, skal du vælge annoncemærket "3 måneder" og efterfølgende skrive denne rabatkode: amino

Bemærk: Hjemmesiden er stadig i beta og bliver først rigtigt lanceret i løbet af de næste dage. I kan derfor i sjældne tilfælde opleve fejl på siden.

God fornøjelse!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:19

Tommy Nitz:

• Opkøb af dødsboer
  • Rydning af lagerrum
  • Opbevaring
  • Genbrugsbutik
  • Transport / Fragt

Så vil jeg tilbyde dig gratis annonceplads på en loppemarkeder.nu. De 3 måneders visninger har en værdi af 595,- kroner ekskl. moms og forpligter naturligvis ikke til senere køb af flere visninger.

Som en tilføjelse til ovenstående kan jeg fortælle at der også er åbent for

• Auktionshuse - online og fysiske
  • Salg af effekter og materiel til markeder

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)