Tillykke med det. Mvh Alexander Ahle Bæk |
Tillykke med det gode salg!
Fedt at høre succes historier, det giver lidt ekstra blod på tanden.
Tillykke med det. Mvh Alexander Ahle Bæk |
Jeg jubler også gerne med dig, og cola propperne springer her på Østerbro, for at fejre det flotte resultat :o) Stort tillykke med den succes, det tyder på i allerede har opnået. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Tak alle sammen. Havde sgu lige brug for det virtuelle high five :-)
VI har mange ting på tegnebrættet og udlandet er bestemt en af dem. Alting sker dog en dag af gangen :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Så så Nicolai :p Vi skal jo også arbejde lidt.... Vi åbner en flaske senere... :)
Den kan jeg også godt relatere til!! :D |
Dbh. Yngvi
Jeg bestilte et par prøve sokker til en 10,er sidste måned! Kanon kvalitet til prisen, super koncept, kommer klart til at være min nye sokkeleverandør til næste gang der skal handles sorte sokker :) Tillykke med det! |
Tillykke, virtuelt high-five herfra :-) Sjovt nok sagde min mand i går aftes (gæt selv hvilken huslig tjans han lavede Så fluks måtte jeg besøge din side... Top fedt med kun ét produkt, det kan man da kalde en niche forretning. Desværre tilhører han de 5% som ikke bruger størrelse 42-47 i strømper Fortsat god dag, må I morgen blive endnu bedre... Karen |
Karen, det er en god dag i dag. Send mig en adresse som privatbesked og jeg skal sørge for at sende et prøvepar kvit og frit afsted til din mand. Vi har været ude for at både str. 48 og str. 40 har passet til sokkerne uden problemer. De bedste hilsner |
Dbh. Yngvi
Done Må tage hatten af for jer gutter, ikke underligt I har succes i jeres webshop! Karen |
TILLYKKE med rekorden! Hvor er det et mega fedt koncept i har :D skal da helt sikkert have 30 par sokker fra jer en dag! |
www.brick-lane.dk
En webshop med tøj fra små og upcoming desingere