Mangler du indhold til din blog eller hjemmeside, så vil jeg gerne skrive et gæsteindlæg. Jeg gider ikke artikeldatabaser eller lignende og din blog skal være færdig og have aktivitet. Jeg tillader mig ligeledes frit at vælge til og fra. Du har rettighederne til indholdet, så længe det fremstår originalt som tilsendt, inkl. links og billeder. Se eksempler på gæsteindlæg jeg har skrevet: Jeg har ligeledes skrevet en begynderguide til AdWords og en begynderguide til AdSense. De er desværre ikke online endnu, men jeg smider et link her i tråden, når det er tilfældet. Har det interesse, så send PB med link til din blog/hjemmeside, samt den email artiklen skal sendes til. Skriv også gerne et ønsket emne. Jeg ved lidt om mange ting og det jeg ikke ved, det googler jeg Hav tålmodighed, der går nemt 14 dage før artiklen er skrevet. |
Så kom min AdWords startguide online. Det er ikke en "bliv millionær på 2 dage" guide, men en guide til dem der ikke før har benyttet AdWords og måske føler, at det hele er lidt uoverskueligt. Det var ca. sådan jeg selv startede for nogle år siden, hvilket efterfølgende har skaffet os flere millioner besøgende via AdWords