Hej Amino. Har lidt problemer med vores webshop: www.onlineoutwear.dk se billedet nedenfor: Når jeg prøver at gå ind på vores hjemmeside kommer min virus program op med en advarsel om en trojansk hest. Ved i hvad vi kan gøre? Kan vi tjekke om der er noget om snakken? Med venlig hilsen Emil Lykkeskov |
Hjælp - Har vi virus på vores webshop?
Passioneret omkring online marketing & Ehandel.
Kontakt dem der har lavet siden. Eller be om hjælp her på amino |
Umiddelbart når jeg kigger på siden er der ikke noget der skulle give et udslag. Og denne her siger også den skulle være ok: |
http://www.onlineoutwear.dk/js/scriptaculous/slider.js Dette er en af filerne på hans side Ser den ikke suspekt ud? |
jeg kan ikke se nogle fejl i min google chrom browser , der kommer ingen virus der |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvilken del skulle være suspekt? Jeg kan altså ikke se der skulle være nogen vira på siden. |
Jeg kan ikke se noget galt på din side, og AVG advarer mig ikke mod noget, så tror den er helt okay :) |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
Køre med nyeste Avast og får ingen advarsler. |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Mange tak for svaret allesammen. Jeg har opdateret mit Avast virus program, og den melder ikke at der er virus på siden mere. Ved ikke lige hvad der var galt med mit virus program? Med venlig hilsen Emil Lykkeskov |
Passioneret omkring online marketing & Ehandel.