Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug dine "facebook" kunder som reklamesøjler.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne lille fidus kræver at dit brand er noget folk synes er lidt sejt, eller er noget som folk gerne vil identificere sig selv med. Er dette tilfældet, så er det faktisk ret effektivt.

Timeline er på vej ind på facebook, dette indebære det nye store coverbillede. Min opfattelse er at folk ikke heeelt er med på hvad de skal sætte ind her, og det kan vi andre drage nytte af.

Jeg har fået fremstillet et coverbillede, som afspejler min virksomhed, og der er sågar også et link med.

Det er faktisk bare en stor reklamesøjle. 

Det ser således ud: http://cl.ly/2C3z23182v0G0y0d3X0V

Hvad synes om mit lille påfund? Nogle af jer der kan bruge det til noget?

JCE

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool design! :) Nu har du i hvert fald cover billedet på plads... Så må vi se om facebook kræver mere nyt grafik.

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:
Cool design! :) Nu har du i hvert fald cover billedet på plads... Så må vi se om facebook kræver mere nyt grafik.

Ved ikke helt hvad du mener. Timeline er jo allerede i brug på facebook, bruger det selv, og kan se at flere af mine kunder allerede har taget det til sig. 

Du kan læse mere om, og hente timeline her: http://www.facebook.com/about/timeline

JCE

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jo en rigtig rigtig god idé, og jeg har også selv overvejet at sætte noget ind for Webkontoret, men ved nærlæsning af reglerne kom jeg frem til, at man ikke må lave topgrafikken erhvervsorienteret, så derfor satte jeg noget andet ind, som man kan se her http://www.facebook.com/profile.php?id=1385160033&ref=tn_tnmn 

Jeg er lidt spændt på, om du får nogle protester fra Facebook, men ellers er det jo bestemt noget, der kan bruges, og det gør jeg nok også selv alligevel :)

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

kitt:

Ja, det er jo en rigtig rigtig god idé, og jeg har også selv overvejet at sætte noget ind for Webkontoret, men ved nærlæsning af reglerne kom jeg frem til, at man ikke må lave topgrafikken erhvervsorienteret, så derfor satte jeg noget andet ind, som man kan se her http://www.facebook.com/profile.php?id=1385160033&ref=tn_tnmn 

Jeg er lidt spændt på, om du får nogle protester fra Facebook, men ellers er det jo bestemt noget, der kan bruges, og det gør jeg nok også selv alligevel :)

Mvh. Kitt

Rigtig flot billede du har fået lavet der, det ser helt 3D agtigt ud :)

Har du evt et link til det du beskriver mht facebooks retningslinjer :/?

Ellers må jeg jo slette linket. Man må vel godt oplyse datoer for en kommende begivendehed som jeg gør?

JCE

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Ved ikke helt hvad du mener. Timeline er jo allerede i brug på facebook, bruger det selv, og kan se at flere af mine kunder allerede har taget det til sig. 

Du kan læse mere om, og hente timeline her: http://www.facebook.com/about/timeline

JCE

Ups... Læste lidt for hurtigt :/ Jeg troede du havde lavet dette banner med henblik på at forberede dig på facebooks timeline til sider :) De er jo på vej... 

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have :) Jeg vil lige prøve at finde retningslinjerne - vender tilbage, hvis jeg er heldig at finde dem igen :)

Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:
Ups... Læste lidt for hurtigt :/ Jeg troede du havde lavet dette banner med henblik på at forberede dig på facebooks timeline til sider :) De er jo på vej... 

I see :) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser FEDT UD! 

Hvad er målene på billedet ? 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

super gode råde min facebook side den skal i hvert fald forbedres en del denne her stripdanmark facebook 

jeg kan altid håbe nogle kan hjælpe mig med dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)