Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback + søger skribenter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.dk!

Applikationen.dk er stadig i sin spæde start - nu er jeg endelig blevet færdigt med et nyt design, hvor grøn/limegrøn vil præge siden. Er der nogen af jer der kan komme med noget feedback på hjemmesiden - både design og indholdsmæssigt! Forummet er stadig en beta-version og bliver leveret af Anders Helbo som også befinder sig herinde :-)

Endvidere vil jeg også gerne lige klemme ind at jeg søger skribenter til både Windows Phone og Android apps - der kan skrives til kontakt@applikationen.dk hvis man har lyst til at høre mere om dette :-)

Fortsat god dag, og tak på forhånd :-) 

Find de bedste apps her!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:51

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:08

Halfdan Harring:
Endvidere vil jeg også gerne lige klemme ind at jeg søger skribenter

Mit hold af dygtige skribenter klarer let en farlig masser artikler på næsten ingen tid.
Læs om konceptet Bedre billige tekster her: www.hvadvildusigetilhvem.dk/bedre-billige-tekster.

Venlig hilsen
Hans

Fra Kerteminde
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 74
Fra  Wuup-Wuup.dk Skrevet kl. 14:03

Hejsa!

Jeg vil med glæde skrive diverse artikler for dig. Er ny på markedet som skribent og fås derfor til fordelagtige priser. Det betyder ikke at jeg ikke levere kvalitetsbevidste tekster, da jeg på min korte tid som skribent allerede har opnået en del. Arbejder som fastansat hos gadgethunter.dk, hvor jeg skriver anmeldelser og nyheder også har jeg allerede lavet 3 freelance med en tilfreds kunde.

Da jeg nu føler jeg har godt styr på arbejdet som freelance-skribent og generelt bare som skribent, føler jeg godt at jeg kan tillade mig at tage lidt mere nu pr. artikel.

Vi snakker derfor 150 kr. pr. artikel á 400 ord.

Skal du have skrevet længere eller mere krævende tekster kan vi snakke om prisen, men som du kan se på ovenstående tilbud er jeg billig arbejdskraft. Håber at høre fra dig! Du kan skrive til mig på min mail:

frederiksbrandt@gmail.com

God dag :-)

www.fitnessoverblik.dk - Få et overblik over fitness produkter i Danmark!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)