Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er man sikker mod opkald telesælger ved oplyser sit cvr nummer på sin side

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev for over en måneden siden ringet op af en telefon sælger , er registeret i cpr med reklame beskyttet ikke cvr nummer det har jeg gjort i dag , jeg er træt af de telefon sælger

indtil videre i mit iværksættere liv har min største negative indkomst været disse telefon sælger der sælger vare der ikke er noget værd derfor taget skridtet ud nu og reklame beskyttet mig , det håber jeg gør frem over ikke hopper ind i flere aftaler , da det ikke er mere tilladt at ring til mig.e

Jeg har sat på denne her side kontakt stripdanmark at jeg er reklame beskyttet det skulle gerne beskytte mig frem over for disse telefon sælger håber jeg , det vil i hvert fald give mig økonomiske frem gang, da jeg tit lader mig manipulere af deres salgssnak og virkeligheden er noget andet , når det er færdig

Hvordan er det desuden med vis mener denne aftale indgået der ikke lever op til sine forventninger skal man betale godkendt per mail , men det lavet er ikke godkendt , men de siger sådan er deres arbejde ifølge deres betingelser og det er lige meget du ikke tilfreds kunde

jeg vil ikke skrive hvad leveret men hvad er loven i alt vedr. sådanne aftaler , er mit spørgsmål , måske lidt svært at svare når ikke må skrive hvad jeg er utilfreds med her på amino.dk men der er altid 2 sider af en sag og jeg må erkende jeg lader mig manipulere meget af disse telefon sælger og det sagte under samtale er meget svært at bevis , selv om man normalt siger også det lovet mundtligt er bindende er det meget svært at bevise hvad sagt så skal man da nærmeste optage på bånd hvad der siges under en telefon samtale

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:46

Ja det er ikke let hvis du ikke kan beskrive hvad det er du er blevet solgt. Som udgangspunkt er telefonsalg helt enkelt ikke lovligt, netop fordi mange lader sig manipulere, men der jo en del undtagelser som du kan læse her:

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Artikler/Dine-rettigheder/Forbrugerleksikon/telefonsalg

Hvis du så i øvrigt har købt noget som er OK under loven om telefonsalg - så er næste sag jo, som du selv er inde på, at skulle afgøre om du har fået det de lovede. Bevisbyrden ligger lige så meget på dem som på dig, og i virkeligheden kan dine venner hvis de ser sagen objektivt være gode til at bedømme, om du har en sag eller ikke.

Du kan til en hver tid nægte at betale, men dømmes du siden til at betale får du sagens omkostninger - omvendt, hvis retten synes du har ret i, at det leverede ikke er som aftalt (eller hvis det var noget man slet ikke måtte sælge via telefonen) så hænger leverandøren på det hele, og det i sig selv kan jo gøre, at denne ikke "gider" køre en sag

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:51

det er godt nok ulovligt telesalg kan jeg se , det er ingen af de vare , mit problem er godkendt også per mail efterfølgende , godt nok presset de på jeg skulle godkende retur med ok.

jeg kan se inden på siden , at vare ikke er det samme men nu var blanding også de kørte meget de leveret unikt

det er heldigvis kun 5000 kroner , men jeg ved så meget det er kun omkring 10 - 20 minutter arbejde der er lavet , der er meste de er denne samtale der gjorde jeg blev manipuleret måske skulle jeg have tjekket ud først og måske skulle jeg ikke have ladet presse til hurtigt sende ok , for de rykket for det hurtigt .

jo kan nu bare erkende , jeg lod mig manipulere med , men det er jo også en dygtig telesælgers job i hvert fald nogle steder sælge en vare så dyrt som muligt og lave så lidt som muligt .

jeg har taget den afgørelse nu står det både på hjemmesiden cvr nummer , jeg håber derved jeg er nok reklame beskyttet nu , så jeg ikke dummer mig igen i livet det har jeg ikke råd til og hvor føler man sig dum at lade sig manipulere af sådan en telesælger .

nu må jeg bare videre i livet , jeg tror dog jeg betaler i dag , men sikke nogle dumme lære penge , så i alt vis du , du ikke kan dig undgå blive presset af disse telesælger og du kan blive manipuleret af dem anbefaler jeg man bliver reklame beskyttet ellers kan det i sidste ende betyde man går konkurs for de er nogle hårdt økonomiske opkald disse her og kan tappe en for sine iværksættere kræfter .

Et godt råd prøv find ud ad hvilken person du er , er du den som lader dig let rive med , i samtale og kan du manipuleres er det nok bedste du reklame beskyttes i dag , så du kan koncentrer dig om din iværksætter forretning , det er mit råd til andre iværksættere

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:50

nu står der både på hjemmeside her kontakt stripdanmark reklame beskyttet

det står i cvr nummer meget snart at jeg er reklame beskytte med mit cvr nummer

nu fik jeg en mail det kan medfølge bøde vis ringer mig op , jeg vil helt sikkert frem over skride hårdt ind over for telesælger det  været et hårdt økonomiske møde med dem .

nu skulle jeg endelige slippe for deres opkald og frem over kan jeg endnu mere koncentrer mig om min iværksættere virksomhed har vækst

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

Dog hvad gøres vis sælger ringer en op stadigvæk og hvordan skal man kunne bevise de har ringet en , er det nok deres nummer viser det har ringet til eller er der mere der skal bevises , før de kan få den bøde der står på cvr.dk side , for jeg er godt træt af telefon sælger , der ringer til en konstant

Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 12:39

Hej Mikael

Nu du ved at du nemt bliver manipuleret af telefonsælgere, så kan du beslutte dig for altid at sige nej tak og afslutte telefon samtalen hurtigt. virker fint for mig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:56

ja jeg må blive bedre til at afsluttet når telefon sælger ringer

glemmer nogle gange er lige blevet manipuleret , derfor har jeg på cvr nummer reklame beskyttet mig der ,skrevet på egen side her kontakt stripdanmark jeg er reklame beskyttet er der andet man kan gøre for at reklame sig bedre 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:21

hvad er reglerne ved telesælger der ringer en og man er reklame beskyttet skriver det på kontrakt siden her ,

det som jeg har gjort er at  skriver jeg er reklame beskyttet med mit cvr nummer og desuden har jeg også reklame beskyttet mit cpr nummer da jeg er godt og grundigt træt af de telefon sælger

hvordan anmelder man dem 

hvordan beviser jeg de har ringet op

må man optage deres opkald skal man sige man optager deres opkald 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:50

Mikael christiansen:

hvad er reglerne ved telesælger der ringer en og man er reklame beskyttet skriver det på kontrakt siden her ,

det som jeg har gjort er at  skriver jeg er reklame beskyttet med mit cvr nummer og desuden har jeg også reklame beskyttet mit cpr nummer da jeg er godt og grundigt træt af de telefon sælger

hvordan anmelder man dem 

Gør som jeg

Bliver jeg ringet op fra et hemmeligt nummer, så har det ikke min første privotet

og telefon ikke bliver normalt ikke svaret, så må de smide en besked.

Når Du er reklamebeskyttet, så er det en anmeldelse med det samme .

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:56

Mikael christiansen:

hvordan anmelder man dem 

Michael

Jeg forstår ikke hvorfor du har dette problem.

Du er gammel i gårde her inde, og kender spilles regler

hvad er dit problem ?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)