Hej Dorthe Ja din ide kan godt holde, den eksistere da (kender et firma der har eks. længe) i bedste velgående. Jeg tror blot at du skal have en kontrakt med dine kunder der så betaler en månedlig leje efter faktura. Jeg ville ikke tage depositum, men evt. starte med en længere lejeperiode, så finder du hurtigt ud af om de vil det seriøst. |
melde ind - melde ud?
Flemming Gravesen
Unique indretning
|
Hej Dorte. Sørger du så også for, at hullerne i væggen bliver lappet og malet, når/hvis malerierne varierer i størrelse fra gang til gang? |
Rasmus, hvorfor er det så vigtigt for dig at få ret? Brumbasser kan ikke flyve og ingen vil købe noget på nettet som de kan gå ned i en butik og se og røre. Alligevel flyver brumbassen, og jeg sælger knive på nettet til normal udsalgspris. For dem der ser glasset som halvfuldt er der for det meste et marked. Andre kan leve af at levere og passe planter for firmaer, så hvorfor ikke også kunst! Planter koster mig bekendt heller ikke alverden. |
De fleste steder hvor der er skiftende udstillinger, er der en galleriskinne ved loftet. Som tidl. farvehandler ved jeg at det efter kort tid, vil være næsten umuligt at plette vægge. Specielt hvis der er kulør på. |
-Rasmus, hvorfor er det så vigtigt for dig at få ret? Hvad sker der for dig Jesper? Jeg syntes egentligt det er et relevant spørgsmål. Og så sammenligner du planter med kunst? |
Tak for svaret Dorte. Så blev jeg da lidt klogere. Og til dig Jesper, se hun ville gerne svare på mit spørgsmål. ![]() |
![]() |