Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitness for voksent publikum

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Fun & Fitness Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en ide om at starte et seriøst fitness center for det seriøse, voksne publikum.

Ikke dermed sagt aty unge mennesker ikke er velkomne, men jeg vil absolut ikke acceptere nogen form for doping mv. Et sådant center har vi faktisk i byen, hvor det kun er "pumpedrenge og piger" som træner.

Byen er en større oplands by og udover føromtalte "pumpe center" er her kun et lille fitness center med meget lidt plads og ikke særlig mange faciliteter. Folk står som sild i en tønde.

Jeg ønsker et koncept hvor der selvfølgelig skal være ordentligt udstyr og maskiner, spinning cykler, evt spa og saunaer.

Desuden vil jeg samarbejde med den lokale kiropraktor som jeg har henvendt mig til samt den lokale sumba danse forening.

det skal nemlig også være lidt sjovt.....

Jeg mangler imidlertid økonomisk assistance til dette fantastiske projekt.

Kunne forestille mig at oprette et aps for på den måde at give en garanti for økonomien.

Håber at få positive reaktioner på ovenstående.

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søltoft
Jeg har både ejet og drevet flere fitnesscentre, samt købt og solgt flere af disse, så jeg kan godt hjælpe dig med svar på dine spørgsmål.

Jeg kan med det samme sige at du nok lige så godt kan glemme din drøm, hvis ikke du selv har mindst halvdelen af de penge du skal bruge, for ellers får du ingen banker til at hjælpe med finansieringen. Det kan jeg sige med ret stor sikkerhed, da jeg har haft adskillige meget interesserede køber til mine centre, før det til sidst lykkedes. Banker låner generelt stort set intet ud til fitness-projekter, uden at de har fuld sikkerhed for deres udlån.
Hvor mange penge skal du så bruge? Afhængig af størrelse på centeret og hvilket udstyr du vil købe, skal du bruge 2-3 millioner kroner for at komme igang og tro ikke at det bliver let at få succes med sådan et center. Det kommer til at tage tid og det kræver konstant hårdt arbejde, men det kan lade sig gøre, hvis man smøger ærmerne op og ikke tror at man kan køre hjem til familien hver dag kl 16.
At stifte et ApS giver ingen sikkerhed for noget som helst og med mindre at du har størstedelen af pengene selv, så kan du være 100% sikker på at du kommer til at hæfte personligt for alt hvad du skal låne og at de næsten helt sikkert også kræver en kautionist.
Er der andet du gerne vil have uddybet, så siger du bare til ;o)

Dbh fra Jørgen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)