UnoEuro har verdens hurtigste support eller...
Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Jeg sendte en forespørgsel til UnoEuro support i dag på nedenstående tidspunkt:
26. feb. 2012 12:24:42
Og jeg fik svar:
26. feb. 2012 12:24:59
Enten må UnoEuro have verdens hurtigste support eller bare en mega død søndag, men det er alligevel lidt imponerende.
Fortsat god søndag, håber I har mere at lave end UnoEuro ;)
Kristinn
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Hej Kristinn
Jeg bruger Meeboxes live chat og får svar inden for 10 sek .
vh AB
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Mala
Skrevet
26-02-2012 kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Unoeuro er tit rigtig hurtige om at besvare deres tickets. Har dog også oplevet meget lange svar tider, og svar som "Se driftstatus" hvor driftstatus er opdateret EFTER man har meldt et problem.
Svar
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Jeg har samme erfaring med unoeuro.
Altid hurtig og professionel support!
Jens
Svar
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Jeg kan godt forstå, at det kan gå stærkt, når det er livechat. Men nu sendte jeg en mail til deres support og er alligevel imponeret over, at de har nået at læse, skrive og sende i løbet af 17 sekunder. De plejer da være rimelig hurtige men oftest går der dog nogle timer.
Kristinn
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
26-02-2012 kl. 13:19
Svar
Jeg har haft Surftown, meebox og nu unoeuro og absolut tilfreds med unoeuro, de kan kun få mine varmeste anbefalinger
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
26-02-2012 kl. 13:37
Svar
Jeg sendte en ticket for 2 dage siden. Har først fået svar ca. samme tidspunkt som trådstarter.
Jeg synes det ville være bedre hvis de fik en livechat.
Svar
Tilmeldt 23. May 08
Når man dropper live-chat, så tvinger man kunderne til, at gennemtænke deres formulering og dermed problem :-) Det er faktisk ikke en dum ting.
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
jeg synes også de svare hurtigt og venligt på suport besker hus UnoEuro normalt indenfor et minut , svære ting nogle minutter
Svar