Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere i Spanien. Mangler du et netværk?

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en fantastik ide med sådan et forum.

Jeg har selv lige oprettet et indlæg her på aminohttp://www.amino.dk/forums/t/153858.aspx fordi jeg skal finde revisor og lagerhotel i Spanien og så kommer sådan et forum jo meget belejligt. Skal jeg oprette et indlæg på forummet for at sparke det i gang?


Det ville også være spændende at læse forskellige "guides" om hvordan man gør det ene og det andet.

Mht. kategorierne tror jeg du skal passe på det ikke bliver for meget en amino-klon men primært har fokus på Spanien da man ellers risikerer at der er mange "halv-tomme" kategorier.

Mvh

Philip

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes der er en anelse for mange underforaer til en side af den størrelse. Synes jeg ser den fejltagelse tit på mange nye foraer.

Fokuser på 3-4 stykker og ekspander hvis du ser der er grund til det.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip.

Har lavet de kategorier som kunne vedrører at være hernede.

Du skal være velkommen til at skrive det derinde, jo flere desto bedre.

Forsøger skam ikke at lave en klon, men ville da være fedt hvis vi kunne hjælpe hinanden med flere ting. Men vil klart slette kategorier som ikke bliver brugt :).

Men så fortæl mig hvad i kunne bruge forummet til, og hvad i ikke kan bruge det til? :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige smukt initiativ.....Big Smile

Så er der endnu større muligheder for at netværke i det spanske

Keep the good work

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Netværk & At bo i Spanien

Den kunne måske endda være opdelt i "Spanske job" og "Danske job" forstået på den måde at arbejdsgiveren er enten Spansk eller Dansk

Og måske også en eller anden kategori med private kontaket/venner søges, altså IKKE erhverv men helt private også under Netværk & At bo i Spanien

Lige præcis, Kim

Selvom jeg ikke vil være fast resident dernede, så vil det være en oplagt mulighed for vores virksomhed og opbygge en forretning i Spanien, og dermed ville det og have adgang til oplysninger, ressourcer, personel etc. være fantastisk, det gør en opstart så meget lettere at der er nogen der kender området og mulighederne.

De bedste hilsner

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MJ.

Tak for det.

Som sagt er man velkommen om man bor i Spanien eller i Danmark.

Så kan man måske få muligheden om at udleve sin drøm om at bo i Spanien.

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får desværre også en fejl på det her link  Skype-Blush

www.ivaerkspanien.com/Forum

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

http://ivaerkspanien.com/index.php

Har rykket den til forsiden, efter jeg arbejdede :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige oprettet mit første indlæg, men fik besked om at det først skulle godkendes af en administrator.

Jeg ved ikke om det er fordi du er bekymret for spam eller om det er en fejl, men jeg synes du skal slå den funktion fra hurtigst muligt da det i den grad dræber i hvert fald min lyst til at skrive hvis man altid skal vente på en administratorgodkendelse.

Ellers er det rigtig fint at se at der begynder at komme de første små indlæg - nu håber jeg bare jeg kan få svar på mit Smile

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Det er en latterlig fejl, som jeg er igang med at finde ud af. 

Vi er helt enige omkring det, og skal nok få den fjernet!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)