Dato: 15-05-2007 09:15:47 Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Hvis du brygger spørgsmålene og svarmulighederne sammen, så skal jeg nok sørge for, at vi får et skema sat op for dig, hvis det har interesse Martin...
Hej Jan
Tusind tak for det gode tilbud. Morten Lund fra Questback kom dig i forkøbet, men jeg vil meget gerne bruge dig en anden gang!
Dato: 23-05-2007 15:42:22 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 15-05-2007 09:15:47 Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Hvis du brygger spørgsmålene og svarmulighederne sammen, så skal jeg nok sørge for, at vi får et skema sat op for dig, hvis det har interesse Martin...
Hej Jan
Tusind tak for det gode tilbud. Morten Lund fra Questback kom dig i forkøbet, men jeg vil meget gerne bruge dig en anden gang!
Dbh Martin
Det er helt okay du. Streger den hermed fra den endeløse todo liste. Har altid en god psykologisk virkning.
Bare pas på det ikke bliver for vildt, som du ved arbejder jeg med annoncer osv. til daglig, ja faktisk døgnets 24 timer.
Hvis du kan samle det info som du selv skriver er de mere end tilfredse :
Køn <-- Vigtig
Alder <-- Vigtig
Branche <-- Mindre vigtig
Landsdel <-- God idé
Uddannelse <-- ikke relevant
Anciennitet: (Hvor længe har du været i gang?) <-- God idé hvis det er muligt
Nye tiltag som du sikkert allerede har tænkt på :
Hvor mang er besøgende om dagen ?
Hvor langtid bruger de på siden ?
Indlæg om dagen ?
Antal brugere.
Jeg ved godt det er banale ting, men det er det som de store reklame firmaer vil vide.
Måske skulle du gøre noget ud af fortælle at de kan annoncere i forskellige emner, som f.eks Revisions firmaer i Skatte afdelingen osv. osv.
Sig til hvis der er mere, bare ikke lav det for vildt, der er alligevel ikke nogle firmaer som siger :
Vi vil gerne ramme personer i alderen 35 - 37 år, hankøn, iværksætter, har 15 medarbejdere, bor i Nord Jylland, omsætter for så og så meget... Det bliver lidt vildt.