Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver ens debatindlæg slettet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra horsens
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 39
Fra  RAS CREATOR Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:00

Fordi du ikke er Plus medlem.. Så må du ikke sælge noget.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 18:00

Der er en tast på dit keyboard der sidder fast..

Derudover, man skal være Amino+ før man må sælge noget herinde, underligt ja, men regler er regler.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor er det egentlig underligt Mala. En sag er et gratis forum for iværksætter debat og andet - men annoncer og reklamer koster vel ofte et eller andet + personligt ville jeg godt kunne vælge alle rene salgs annoncer helt bort - specielt de som kan være kamuflerede som indlæg jeg kunne blive klogere af. Anyway - at annoncer koster synes jeg forekommer ret rimeligt + man så får de øvrige plus fordele (og det sagt af en der ikke har fundet behov for plus medlemskab fordi jeg intet skal promovere eller sælgeSmile

God Lørdag aften 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:10

Mala:
man skal være Amino+ før man må sælge noget herinde, underligt ja, men regler er regler.

Det er der vel intet som helst underligt i? Hvis du/man bruger Amino til at sælge noget, hvorfor skulle Amino så ikke have en "bid af kagen"?

Amino har jo gjort det lettere for dig at sælge dit produkt. Og Amino har en forretning at køre - nøjagtig ligesom alle os andre iværksættere.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:38

Hvis Gud og hver mand kunne oprette reklamer på Amino, så ville hele Amino vælte rundt i spam, så dit spørgsmål svarer sig selv.

Fra Valby
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:00

Jeg synes, det er fair nok, for AMINO skal da også tjene penge på at ha' sit web-site kørende.

Men jeg undrer mig dog, at mit indlæg er slettet, da jeg søger MODELLER GRATIS til mit web-site. Jeg er da ked, jeg ikke er blevet advaret inden, det blev slettet, da jeg først nu er blevet gjort bekendt med, at man ikke må oprette sådanne indlæg. Mit er jo helt gratis dvs., jeg vil ikke tjene penge på det, da jeg har skrevet det flere steder i tråden, at det var gratis. Det var dette, som det drejede sig om. Kan man få teksten igen på en eller anden måde, så jeg kan bruge det andetsteds?

Modeller søges til make-over i Photohop (gratis)
http://www.amino.dk/forums/t/155183.aspx

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)