Indlæget var om Opfindelser til salg. |
Fordi du ikke er Plus medlem.. Så må du ikke sælge noget.
vh AB
Fordi du ikke er Plus medlem.. Så må du ikke sælge noget. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Der er en tast på dit keyboard der sidder fast.. Derudover, man skal være Amino+ før man må sælge noget herinde, underligt ja, men regler er regler. |
Hvorfor er det egentlig underligt Mala. En sag er et gratis forum for iværksætter debat og andet - men annoncer og reklamer koster vel ofte et eller andet + personligt ville jeg godt kunne vælge alle rene salgs annoncer helt bort - specielt de som kan være kamuflerede som indlæg jeg kunne blive klogere af. Anyway - at annoncer koster synes jeg forekommer ret rimeligt + man så får de øvrige plus fordele (og det sagt af en der ikke har fundet behov for plus medlemskab fordi jeg intet skal promovere eller sælge God Lørdag aften vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Det er der vel intet som helst underligt i? Hvis du/man bruger Amino til at sælge noget, hvorfor skulle Amino så ikke have en "bid af kagen"? Amino har jo gjort det lettere for dig at sælge dit produkt. Og Amino har en forretning at køre - nøjagtig ligesom alle os andre iværksættere. Mvh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hvis Gud og hver mand kunne oprette reklamer på Amino, så ville hele Amino vælte rundt i spam, så dit spørgsmål svarer sig selv. |
Jeg synes, det er fair nok, for AMINO skal da også tjene penge på at ha' sit web-site kørende. |