Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man kan sælge dig selv? Nye koncept af beauty-salon.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hugason
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet nogle år   i IsIand med parafin-behandling. Det er fantastiske produkt, kan bare lave nye kvinder :-))).
Og min veninder har arbejdet nogle år med krops maling og har lavet mange "kunst-billede" på kroppen .
Er det real nu at åbner nye beauty-salon med sådan combination af beauty-behandling. Hvad synes jer om det?
På forhånd tak for jeres svar :-)))

 

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Natali

Først vil jeg starte med at sige, at jeg ærlig talt er på udebne her..... Men.....
Helt objektivt set, så tror jeg da at det kunne være interessant for folk med noget nyt!
Folk er vilde med at prøve noget nyt - se nu bare poledancing, hulahulahop- træning, Zumba osv osv....

Jeg fornemmer at pigerne/kvinderne altid ønsker sig noget nyt, noget de kan anbefale til deres veninder på deres sociale medier.
Få taget nogle flotte billeder, lav en hjemmeside (der findes mange billige løsninger- jeg har brugt mono.net, super nemt)

... Bedste ville gære, hvis du kendte en kendt eller en semi-kendt :) som kunne være under behandling mens fotografen var på besøg. Det kan være svært, men der må da være en af reality-kendisserne der har lyst til en gratis behandling.

Men det lyder spændende og det virker på en eller anden måde appelerende at du nævner Island. For den rå natur og friske luft er da et bedre salgsargument end ex et laboratorie i Ukraine eller noget...

Held og lykke med projektet!
Fra Hugason
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene :-)))

vil gerne sige mange tak for din komentar og mening. Det er virkelig spændende for mig at finde ud,

fordi i Island det var faktisk mange tilfreds kunder. Så , regne jeg på det sku være lidt mere her i Danmark, det håber jeg alligevel :-)))

Mannge tak for gode ønsker og held og lykke til dig også

Natali

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)