Som lovet, så arbejder Joachim hårdt på den nye service og vi forventer at kunne vise en beta frem i starten af juni. Den bliver i alt sin enkelthed en service der minder meget Amino Virksomhedsbørs. Dog er det virksomheder, folk med ideer, patenter og projekter der kan søge kapital og investorer der kan søge efter virksomheder, ideer, patenter og projekter der mangler penge. Altså matchmaking mellem virksomheder/idemænd og pengene. Navnet skal starter med: Amino Så den kunne hedde: Amino Projektbørs Amino Kapitalbørs Amino Fundingmatch Eller hvad ved jeg. Har i nogle bud? Dbh Martin |
Hvad skal vi kalde den ny Amino Service?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Projektbørs |
Hej Martin, Amino Projektbørs, vil jeg da mene er oplagt, da det både er investorer, patenter, og diverse projekter som søger hindanden.! Budskabet kan ikke være mere klart.. Amino Projektbørs - her bliver ideer til virkelighed... Dbh Morten. ps. Tak for et alt for lækkert forum..)) |
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Amino Børsen Det må da give en masse SEO-sjov da jeg er sikker på at der bliver søgt en del på "børsen" :-) |
mvh Bent
Jamen hvad er det børsen formidler. Det er vel investeringen, mere end det er projektet. Investeringsbørs rammer rimeligt præcist efter min ydmyge mening. mvh Anders V. E. Eriksen |
Som du selv er inde på, henvender den nye service sig til folk med ideer, patenter og projekter. Derfor er det oplagt med navnet Amino Projektbørs. ![]() |
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)