Jeg synes selv at jeg har en ret god basis viden for SEO og har læst en masse omkring det og også foretaget lidt ændringer på siden. Men da jeg med mine øjne syntes at det så fint ud gjorde jeg ikke så meget mere i det. Der har været en lang periode hvor jeg sjældent, fik skabt nogle indgående link, Jeg havde desuden et 14 dage forløb kørende med en SEO-ekspert som skaffede mig en masse indgående links som skulle være af rimelig kvalitet. Så det er klart at jeg fik over 14 dage en masse links på en gang og det har jeg naturligvis ikke kunne følge op på selv da jeg hverken har evnerne eller tiden til det. Min side har jeg ikke lavet ændringer på i flere måneder (indholdet) da det har fungeret fornuftigt. Jeg regnede nok med at man ville kunne tage det i opløbet hvis man kunne se at man langsomt røg længere ned på google, men er da overrasket over at de nærmest fejer mig helt af banen i en omgang.
Jeg har en afvisnings procent på mellem 20-25% over de sidste 4 måneder hvilket jeg mener er ganske fornuftigt?!
jeg ved ikke rigtigt hvad lavet vis mener lavet meget jeg ved selv jeg mangler meget på min egen side stripdanmark
du har kun 139 back links fra 31 Indexed URLs
nogle slette kan ses og når dit antal links er så lavt er % høj andel slettet links
flere er nofollow links end næsten det andet links det er bedste at få dofollow links
du må i gang med arbejdet og så må vi håbe der ikke slettes eller folk ændre dine links til dofollow links
vis har lavet meget nu og når kan se andel slettet links stiger lidt , vil jeg vurdere din side vurderes som mere nye nu
en side vurderes også efter hvor gamle de links er der er på de andre sider det er bedre at beholde links lang til end massevis nye og der forsvinder en lille % derved vil stigning lidt links betyde et fald
dog kan jeg ikke se i den rapport hvilken links er nye og hvilken links der er gamle
linker videre uden anker links inden på siden det kan betyde rigtigt meget , jeg visse uden anker links interne på din side
der er 301 peg et sider bedste det er rettes siden vis kan lave den siden at den går over på korrekt side , vis er underside gamle før kan det på virke siden meget kan se det er noget af det afgørende i din links sturktur på siden
trust ranks links facebook twiiter links kan ej ses der er meget at lave endnu
prøv tjek her http://www.opensiteexplorer.org/links.html?no_redirect=1&page=1&site=www.din-ecigaret.dk%2Fshop%2Ffrontpage.html
få anker links på siden mere
bliv ved over alt mere
Jeg tjekket din facebook gruppe her var flere sider der peger mod din side med en anden url altså her er der lavet 301 peg hopper på forsiden derved er der kommet flere nye undersider på siden der peger mod forsiden , men som ikke mere er produkter på siden , jeg kan se der sker løbende store udskiftninger i dine produkter