Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdager drastisk fald i google! Hvad gør jeg?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 74
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

KRASMUS: Ok, tak for det værktøj, det giver samme resultat som Rank Tracker giver mig. Jeg synes bare det er mærkeligt at det er handelsvilkår side som ligger højest. For meget kort tid siden lå jeg øverst side 1, med min forside! Men det er nok svært atgive en forklaring på. 

RASMUS: Det er altid fedt at høre fra nogen der har været i samme båd. Du siger du fik dig en lille forskrækkelse, men hvad gjorde du så konkret. Hvem fik du til at hjælpe dig og hvilke ændringer lavede du på din side?

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:48

Det lyder meget mærkeligt at det skulle være artiklerne som straffede dig. Jeg ville give et lidt tid og være opmærksom på at fortsætte med at klare det bedre.

I mellemtiden vil jeg læse lidt mere op på Google Panda og de øvrige ting som der sker. Har nogle af dine sider en høj bounce rate? I så fald kunne man overveje at starte der og få dem ned! :) Også ellers få linkbuildet fortsat - det kan ikke skade dig medmindre du gør det overdrevet.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 15:50

Hej Mikael. Jeg fik ikke 100% fat i hvad du skriver. Når jeg kigger på linket, så kan jeg umiddelbart bare se en gevaldig stigning i backlinks.? Jeg har lige lynhurtigt oprettet mig, men ser ud til jeg skal tilføje deres link på mit website for at jeg kan få rapporter.. Er ikke lige sikker på hvordan jeg gør det i dandomain.

Kvit tobakken og lev et sundere liv uden tjære og kemikalier med en e-cigaret. Rygestop?

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 16:00

Esben S. Schaarup:
RASMUS: Det er altid fedt at høre fra nogen der har været i samme båd. Du siger du fik dig en lille forskrækkelse, men hvad gjorde du så konkret. Hvem fik du til at hjælpe dig og hvilke ændringer lavede du på din side?

Hvad jeg gjorde helt konkret er ikke relevant, men jeg kan anbefale dig (hvis du ikke allerede ved det/har gjort det) at sætte dig ind i almen SEO.

Du kan finde mange debatter fyldt med gode råd om det er på Amino. Jeg har selv optimeret ret meget på min hjemmeside blot ved at følge anbefalinger fundet på forskellige blogs og debatter på nettet.

Her er et link til en god begynderblog her på Amino http://www.amino.dk/blogs/frankhellerupmadsen/default.aspx

Og som Mikael ofte er god ti lat fortælle folk, så er det vist ret væsentligt at være konistent i sin linkbuilding. Enten ved at skabe linkbait, eller selv sørge for at der bliver linket til sin side løbende.

Vh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 16:13

Jeg synes selv at jeg har en ret god basis viden for SEO og har læst en masse omkring det og også foretaget lidt ændringer på siden. Men da jeg med mine øjne syntes at det så fint ud gjorde jeg ikke så meget mere i det. Der har været en lang periode hvor jeg sjældent, fik skabt nogle indgående link, Jeg havde desuden et 14 dage forløb kørende med en SEO-ekspert som skaffede mig en masse indgående links som skulle være af rimelig kvalitet. Så det er klart at jeg fik over 14 dage en masse links på en gang og det har jeg naturligvis ikke kunne følge op på selv da jeg hverken har evnerne eller tiden til det. Min side har jeg ikke lavet ændringer på i flere måneder (indholdet) da det har fungeret fornuftigt. Jeg regnede nok med at man ville kunne tage det i opløbet hvis man kunne se at man langsomt røg længere ned på google, men er da overrasket over at de nærmest fejer mig helt af banen i en omgang. 

Jeg har en afvisnings procent på mellem 20-25% over de sidste 4 måneder hvilket jeg mener er ganske fornuftigt?! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:34

Esben S. Schaarup:

Hej Mikael. Jeg fik ikke 100% fat i hvad du skriver. Når jeg kigger på linket, så kan jeg umiddelbart bare se en gevaldig stigning i backlinks.? Jeg har lige lynhurtigt oprettet mig, men ser ud til jeg skal tilføje deres link på mit website for at jeg kan få rapporter.. Er ikke lige sikker på hvordan jeg gør det i dandomain.

du skal kigge på den nederste listen i back links historien , den øverste stiger meget kan jeg se den anden falder meget

du behøver ikke sætte listen på eget domæne det fungere udmærket uden at sætte den på

om det er hele grunden ved jeg ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 16:36

Esben S. Schaarup:
Min side har jeg ikke lavet ændringer på i flere måneder (indholdet) da det har fungeret fornuftigt. Jeg regnede nok med at man ville kunne tage det i opløbet hvis man kunne se at man langsomt røg længere ned på google, men er da overrasket over at de nærmest fejer mig helt af banen i en omgang. 

Jeg følger med i hvor mange bot besøg jeg får på min side og kan se at der er rigtigt mange besøg i de perioder jeg bruger tid på at nurse lidt om de forskellige sider der er vigtige for mig. I det første halve år jeg havde min side var der næsten ikke nogle backlinks, men alligevel kunne jeg hver uge se hvordan siderne kunne arbejde sig lidt opad når jeg brugte tid på at optimere dem.

Jeg har lige som dig også haft "glemt" min side lidt når det nu virkede som om alt var i orden. Men det er lige som en plante. Den kan stå helt perfekt og smuk, men passer du den ikke....

Som jeg startede med at sige, så kender jeg følelsen af at se sine sider droppe fra den ene dag til den anden, og jeg syntes det var noget værre lort. Ville det nu betyde jeg skulle finde helt nye markedsføringskanaler, skulle jeg ud og investere en masse penge, hvorfor bruge så meget tid på SEO når det lort alligevel ikke virker.

Det jeg foreløbig har lært er at tage det afslappet når den slags sker. Hvis det er af så stor betydning for os at vi har lyst til at hoppe ud over en bro når vores sider får røvfuld af google så skal vi vist til at tage helt andre ting op til revurdering:)

Jeg er helt sikker på at du sagtens kan få din side højere op igen, bare giv det lidt tid og pas den som du måske burde have gjort hele tiden.

Kan du lære noget ved at se på de resultater der bliver vist OVER dig?

Vh Rasmus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Esben S. Schaarup:

Jeg synes selv at jeg har en ret god basis viden for SEO og har læst en masse omkring det og også foretaget lidt ændringer på siden. Men da jeg med mine øjne syntes at det så fint ud gjorde jeg ikke så meget mere i det. Der har været en lang periode hvor jeg sjældent, fik skabt nogle indgående link, Jeg havde desuden et 14 dage forløb kørende med en SEO-ekspert som skaffede mig en masse indgående links som skulle være af rimelig kvalitet. Så det er klart at jeg fik over 14 dage en masse links på en gang og det har jeg naturligvis ikke kunne følge op på selv da jeg hverken har evnerne eller tiden til det. Min side har jeg ikke lavet ændringer på i flere måneder (indholdet) da det har fungeret fornuftigt. Jeg regnede nok med at man ville kunne tage det i opløbet hvis man kunne se at man langsomt røg længere ned på google, men er da overrasket over at de nærmest fejer mig helt af banen i en omgang. 

Jeg har en afvisnings procent på mellem 20-25% over de sidste 4 måneder hvilket jeg mener er ganske fornuftigt?! 

jeg ved ikke rigtigt hvad lavet vis mener lavet meget jeg ved selv jeg mangler meget på min egen side stripdanmark

du har kun 139 back links fra 31 Indexed URLs

nogle slette kan ses og når dit antal links er så lavt er % høj andel slettet links

flere er nofollow links end næsten det andet links det er bedste at få dofollow links

du må i gang med arbejdet og så må vi håbe der ikke slettes eller folk ændre dine links til dofollow links

vis har lavet meget nu og når kan se andel slettet links stiger lidt , vil jeg vurdere din side vurderes som mere nye nu

en side vurderes også efter hvor gamle de links er der er på de andre sider det er bedre at beholde links lang til end massevis nye og der forsvinder en lille % derved vil stigning lidt links betyde et fald

dog kan jeg ikke se i den rapport hvilken links er nye og hvilken  links der er gamle

linker videre uden anker links inden på siden det kan betyde rigtigt meget , jeg visse uden anker links interne på din side

der er 301 peg et sider bedste det er rettes siden vis kan lave den siden at den går over på korrekt side , vis er underside gamle før kan det på virke siden meget kan se det er noget af det afgørende i din links sturktur på siden

trust ranks links facebook twiiter links kan ej ses der er meget at lave endnu

prøv tjek her http://www.opensiteexplorer.org/links.html?no_redirect=1&page=1&site=www.din-ecigaret.dk%2Fshop%2Ffrontpage.html

få anker links på siden mere

bliv ved over alt mere

Jeg tjekket din facebook gruppe her var flere sider der peger mod din side med en anden url altså her er der lavet 301 peg hopper på forsiden derved er der kommet flere nye undersider på siden der peger mod forsiden , men som ikke mere er produkter på siden , jeg kan se der sker løbende store udskiftninger i dine produkter

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  din e cigaret Skrevet kl. 17:04

Ok, jeg tror jeg får essensen, men har lidt svært ved at læse hvad du skriver Mikael :) Det er naturligvis bedst at det er dofollow links og der skal nok være nogle imellem som ikke er det. Til Rasmus, så ja jeg tager det roligt, men er forundret og vil naturligvis gerne tilbage på banen igen så jeg indsamler al den inspiration jeg kan få her.. Måske man skulle få lavet en SEO gennemgang af ens side, jeg har haft kig på den med en SEO kyndig og vi fik rettet nogle fejl, men det kan vel aldrig skade at kigge igen.. Så hvis der er nogen der er klar kan de skrive til mig hvis det mener der er noget vigtigt at komme efter på min side. 

Anbefaler I at man skriver gode artikler og bruger tid på det i stedet for bare at tyre så mange links afsted man kan med en kort tekst så hurtigt som muligt? Det ene tager selvsagt noget længere tid end det andet, men du kunne være interessant og vide om man kan lave en afvejning af hvad der bedst kan betale sig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:20

jeg tjekket siden mere efter du postet  dit sidste indlæg , der er tilføjet lidt mere

spredning både kort og langt er bedste , vil jeg mene

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)