Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du internet explorer installeret? Hjælp søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en webside jeg netop har fundet ud af kører rigtig dårligt med internet explorer, eller det er ihvertfald det jeg oplever i min egen udgave der. I Firefox ser det ganske almindeligt ud. Ville høre om nogen herinde kunne besøge siden via jeres internet explorer og fortælle mig om også siden ser meget underlig fordelt ud på jeres? Ved ikke hvad der kan være galt - lidt som om den er delt i 2 med sidebar og top vist øverst og indlæg med videre, vist længere nede af siden.

Siden finder i her...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:33

på min skærm er siden meget meget lang menu køre ned ad siden så kommer teksten , facebook gruppen det var godt nok en lang streg på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 02:40

Den ser ikke køn ud i min IE 9.0.8112.16421 ( ja, det hedder den sgu ) - det der kommer en meget aflanget boks i midten af hjemmesiden med en masse links i, og nedenunder den kommer der en stor firkant med indholdet i.

Det lader til at der er et TAG der skal lukkes, eller en DIV der skal lukkes - ved ikke så meget om det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47207
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:56

Ja den ser helt anderledes - og dårligere ud i min IE9 end i f.eks. google chrome

Jeg har ingen teknisk anelse, men mon ikke du får nogen til at gi dig ide - ala Wonderboy

vh

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:21

Min hjemmeside driller ogå i IE9, ikke meget men der er ting som mangler og vises forkert.

Hvis du vil have et korrekt billede af din hjemmeside, så er Google chrome det bedste valg.

IE 8 & 9 er ret dårlige browsere

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:42

Prøv at bruge w3c's validator til at rette op på de html fejl der er på siden. Jo færre fejl der er på siden, jo nemmere er det at afgøre hvorfor den ikke bliver vist rigtigt i IE.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24

Hej Allan

Det er dine divtags, der er fejl i. Men det kommer så nok ikke som en overraskelse.

Problemet er at IE fortolker tekst og divtags anderledes end fx chrome og Safari. Og firefox, gør det så på en tredje måde, for at det skal være helt håbløst.

Du skal ind og arbejde, med dine positioneringer, og dine div størrelser, samt at du skal have omfortolket selve hoved diven, som indeholder de andre div.

Jeg kan ikke gå ind og se hvad der er forkert, da jeg ikke har adgang til din stylesheet.css. Men det er sikkert der du skal rette.

Men IE vi gerne lave en afstand mellem kanten af diven og indholdet, eller til den næste div.

Men ellers så virker koden generalt rodet. da du også der har div definationer i selve html dokumentet.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:43

Når man laver hjemmesider er man simpelthen nødt til at have samtlige browsere til rådighed, alt andet er useriøst.

Jeg vil anbefale dig at downloade, https://www.virtualbox.org/, og installere en Windows XP/Vista/7 på den og bruge den sammen med programmet "IE Tester" til at teste / fejlfinde din side i samtlige versioner af IE, tommelfingerreglen er at siden bør virke i IE6 og se pæn ud i IE7, der er dog en del store sites der er begyndt at melde ud at de for fremtiden designer til IE8, så det virker i IE6 og IE7 men først ser pænt ud i IE8 ... på Crome, Firefox og Safari er det heldigvis ikke noget issue idet at stort set alle kører automatisk opdatering på deres browser ... og dem som ikke gør har selv valgt det, og dermed selv bedt om problemer :)

- Husk også at teste på iPad, iPhone samt en Android tlf / tablet

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:09

Mange tak for alle svarerne - dybt frustrerende, idet det tidligere har set normalt ud også i IE - ved ikke hvorfor den pludselig skaber sig sådan. På min egen iPhone ser siden heldigvis normal ud, så håber det også er tilfældet på andres.

Men i og med at jeg selv er meget grøn på området med at optimere siden til IE på ny, vil jeg så høre om nogen af jer der har svaret herinde, kan være behjælpelig med at få den på rette køl igen? Det går jo bare ikke at den ikke virker på IE når rigtig mange danskere bruger den browser. Så søger gerne hjælp :o)

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:10

Internet explorer er altid et problembarn når det kommer til hjemmesider. Det er bla. Fordi nogle indstillinger som standard er sat "forkert", og man kan jo ikke forvente at standard brugeren ændre instillingerne. Derudover så kan din hjemmeside fungere fint i IE9 , men i ie6 kan det stadig ligne lort..... Det er gudskelov de færreste som bruger ie6, men bare typisk internet explorer

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)