Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdér min hjemmeside - Lauchede min virksomhed igår!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Fantatisk koncept! Siden er super fin!

Men jeg synes du hurtigst muligt, burde få lavet en webshop, så ikke prof. kokke kan få fingrene i lækkerierne. Det er så besværligt at få lov at låne et Inco kort.

Du må meget gerne sende mig en prisliste til private, hvis du gør dig i den slags. Emailen er plu@cloudsprout.com

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Fra  gastrofood Skrevet kl. 00:54

Hej Alexander

Tak for input! Jeg er netop ved at gøre det lidt mere klart for andre - inde i mit hoved er det helt tydeligt Smile men det er vist ikke nok!

Jeg er ved at lave et billed-slideshow på forside, så der er flere billeder at få indtryk af siden ud fra. Dejligt med kommentarer! 

Logo er lavet af crumbledesign.com

Mvh René

Håber du vil kigge ind igen i løbet af weekenden og give din mening til kende igen!

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  gastrofood Skrevet kl. 01:02

Hej Lundsby

Tak for din feedback! Det luner her i opstarten!

Jeg har ikke en webshop, da jeg her i starten fokuserer mit marked mod professionelle!

Jeg har sendt dig en PM

Mvh René

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:05

René Stormbach:

Hej Mikael

Jeg sidder netop og "fedter" lidt rundt i SEO -  det er helt nyt for mig og jeg skal lige ind i hvordan man gør.

Introteksten er jeg også ved at lave, så kig endelig ind igen i løbet af weekenden!?

De sociale logoer havde jeg på, men fjernede dem igen. Da jeg ikke helt så meningen med dem - jeg er nødt til at lave en twitter- profil for at det har relevans med logoet. Facebook-logoet havde jeg også og jeg har også en facebookside, men jeg kunne ikke få den til at henvise til min side. Men det er måske heller ikke meningen med FB logoet? Men bare at vise, at dér er gastrofood OGSÅ repræsenteret?????

Tjek til kontaktformular!

Tak for din gode input Big Smile

MVh René

google elsker bare de likes især google likes ,google giver google plus så stor værdi i  google ranking af din siden grundet det er google eget social netværk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  gastrofood Skrevet kl. 01:16

Tak - det giver mening!

Jeg har added logoerne, men ikke publiseret den endnu!

Mvh René

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  gastrofood Skrevet kl. 09:28
Har ændret lidt på siden, hørt jeres feedback. Hva synes I?
Mvh René
Fra Høje Taastrup
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 115
Fra  Firmafilm Aps Skrevet kl. 09:38

Mit første indtryk af forsidde billedet var "det ser giftigt ud"

Men hvis du som du siger kun henvender dig til brugere der kender produktet, er det vel ikke et problem :)

(bare af ren nysgerrighed, hvor usundt/sundt er det sammenlignet med almindelig mad?)

udover billedet, synes jeg godt din "hovedbar" hvor man vælger sig ind på forskellige sider, kunne blive mere markeret på en måde, og måske en mere markant skrifttype.

og så er jeg meget enig i at du skulle få dig et favicon, ville få din side til at se meget mere professionel ud

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  gastrofood Skrevet kl. 13:51
Hej Asger
Tak for dine input!

Jeg er ved at undersøge om den ramme jeg har valgt som skitse, kan gøre overskrifterne federe...... Go idé!
Jeg hr over et favicon og bakser lidt med at få det lagt in i meta-delen på siden.

Om det er usundt eller sundt - det afhænger helt af hvad fx du vil arbejde med. Det som jeg forhandler er egentlig bare ingredienser der ændrer madvarens tekstur. Altså om det mad du har valgt skal være i skum, fast pasta-lignende, blødt gele, hårdt eller i små kaviar. Så hvis du vælger noget usundt så bli rer resultatet også usundt og omvendt. Mit produkt ændrer ikke om det bliver sundere eller usundere.

Mvh René
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  gastrofood Skrevet kl. 14:21
Hej Mauran
Du kan tro jeg arbejder med det.... Tak for tippet!
Jeg har lagt det ind som jpeg, men har du et råd til et bedre.

I første omgng fik jeg det tilsendt som pdf og var nødt til at screendumpe til publisher og gemme som jpeg.
Mega besværligt og ret blurry resultat.

Hvis du har et råd til hvordan det kan gøres bedre, modtages det med kyshånd.

Mvh René - tak for feedback!
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)