Men jeg synes du hurtigst muligt, burde få lavet en webshop, så ikke prof. kokke kan få fingrene i lækkerierne. Det er så besværligt at få lov at låne et Inco kort.
Du må meget gerne sende mig en prisliste til private, hvis du gør dig i den slags. Emailen er plu@cloudsprout.com
Jeg sidder netop og "fedter" lidt rundt i SEO - det er helt nyt for mig og jeg skal lige ind i hvordan man gør.
Introteksten er jeg også ved at lave, så kig endelig ind igen i løbet af weekenden!?
De sociale logoer havde jeg på, men fjernede dem igen. Da jeg ikke helt så meningen med dem - jeg er nødt til at lave en twitter- profil for at det har relevans med logoet. Facebook-logoet havde jeg også og jeg har også en facebookside, men jeg kunne ikke få den til at henvise til min side. Men det er måske heller ikke meningen med FB logoet? Men bare at vise, at dér er gastrofood OGSÅ repræsenteret?????
Tjek til kontaktformular!
Tak for din gode input
MVh René
google elsker bare de likes især google likes ,google giver google plus så stor værdi i google ranking af din siden grundet det er google eget social netværk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mit første indtryk af forsidde billedet var "det ser giftigt ud"
Men hvis du som du siger kun henvender dig til brugere der kender produktet, er det vel ikke et problem :)
(bare af ren nysgerrighed, hvor usundt/sundt er det sammenlignet med almindelig mad?)
udover billedet, synes jeg godt din "hovedbar" hvor man vælger sig ind på forskellige sider, kunne blive mere markeret på en måde, og måske en mere markant skrifttype.
og så er jeg meget enig i at du skulle få dig et favicon, ville få din side til at se meget mere professionel ud
Jeg er ved at undersøge om den ramme jeg har valgt som skitse, kan gøre overskrifterne federe...... Go idé! Jeg hr over et favicon og bakser lidt med at få det lagt in i meta-delen på siden.
Om det er usundt eller sundt - det afhænger helt af hvad fx du vil arbejde med. Det som jeg forhandler er egentlig bare ingredienser der ændrer madvarens tekstur. Altså om det mad du har valgt skal være i skum, fast pasta-lignende, blødt gele, hårdt eller i små kaviar. Så hvis du vælger noget usundt så bli rer resultatet også usundt og omvendt. Mit produkt ændrer ikke om det bliver sundere eller usundere.