Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af omfattende internet koncept i Drupal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at udvikle en ny form for internet portal som ikke er set før, jeg bruger Drupal. Da det er min første gang med Drupal ser det ud til at blive en meget lang proces. Jeg søger derfor en der har løst til at indgå et partnerskab mod at hjælpe mig med at lave siden færdig, jeg har allerede lavet en meget omfattende beta version af siden i dansk MEN den skal også være på engelsk og understøtte de andre nordiske lande. 

Derudover ville det være rart med en sparringspartner på dette projekt da det har meget stort pointentale. 

Overordnet set er det jeg har brug for:

En til at hjælpe med at lave siden færdigt med de sprog det nu skal understøtte, du skal naturligvis have en god forståelse for Drupal. Du skal være kreativ og også kunne hjælpe med at komme med idéer til hvordan idéen kan forbedres.

Hvis du er interesseret i at være med som partner på dette koncept forventer jeg at du kan afsætte nogle timer om ugen til at arbejde sammen med mig. Jeg kunne reelt set godt bruge den side jeg har nu men jeg vil hellere søsætte et projekt som kan nå millioner af mennesker og ikke tusindvis. 

Jeg kan ikke fortælle nærmere om konceptet her da jeg gerne vil realisere den selv og ikke vil tage en unødvendig chance ved at fortælle nærmere og derefter se en anden lave den. Idéen i sig selv lægger meget op til international konkurrence så snart den er søsat.

Skriv en besked med dine kompetencer og lad os tage en snak over en kop kaffe :-)

Hilsen David

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)