Hej. jeg tror jeg nogenlunde at jeg har fundet et emne til min første affiliate hjemmeside. Mountainbikes! ved en del om dem og hvordan man skal køre på dem! Men hvilken slags hjemmeside skal jeg så lave? Har ikke lavet en før, men har læst mig til hvordan man gør. Det skal ikke være noget med salg af gøre. men måske video guides, bruger gallerier, skriftlige guides, forums, reviews af diverse mountainbikes, de forskelige mountainbike sports, noget i den stil. men er der nogen der vil se det hvis jeg gør meget ud af det? Eller ligger jeg 4000 sider bagud når nogen F.eks søger på "downhill mountainbike guide" tak på forhånd ;) |
Jeg vil anbefale dig at tænke lidt mere over siden indhold.
Hvad vil du formidle? (skal det være om reperationer, købe-guide, historien om cyklen) Man kan godt kombinere flere ting, men du skal bare have tænkt over hvad du gerne vil.
hvem er målgruppen?
hvordan vil du formidle? (som en blog hvor læsere kan kommentere, info-side, video guides etc. (som du selv nævner lidt)
Dernæst anbefaler jeg, at du kigger lidt på en wordpress-blog. Den er rigtig fin og nem at opsætte sådan en side i.