Jeg kan ikke se nogen steder at Saldi kan købes? - kan du evt. linke og fortælle om det fungerer til MAC? Jeg vil give dig ret i at der ikke er nogen grund til at spare, MEN der er ingen grund til at hælde pengene direkte i kloakken!! Hvad angår ideen om at leje eller købe, så er jeg bare typen der ikke kan li at leje da jeg føler at jeg bliver snydt!! - men det er nok bare mig.. |
aarosin:eg kan ikke se nogen steder at Saldi kan købes? - kan du evt. linke og fortælle om det fungerer til MAC?
Jeg vil give dig ret i at der ikke er nogen grund til at spare, MEN der er ingen grund til at hælde pengene direkte i kloakken!!
Så længe det bare opfylder mine krav..Hvad angår ideen om at leje eller købe, så er jeg bare typen der ikke kan li at leje da jeg føler at jeg bliver snydt!! - men det er nok bare mig..
Det er open source og er gratis - der er noget download et sted :) og du kan selv udvikle videre hvis du eller en anden udvikler i PHP :)
Hælder penge i kloakken gør du ikke.
Ved leje har du sikre ydelser, fx. forsikring, husleje, bolig, webhotel, mv. er alt sammen jo bare leje. Selvom du "køber" en bil - følger der typisk også "leje" med, forsikring,afgifter, benzin mv...
Du vil altid have nogle omkostninger du ikke kan fjerne - så lev med dem, og tænk ikke over de småpenge du skal bruge for det rigtige system til at styre din virksomhed.