Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Economacs??

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Doghandler Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:

Kig på http://saldi.dk/ 

Du kan installere det på egen pc / server.... Selvom jeg ikke aner hvad du handler med , og om det dækker dit behov.

For i forhold til hvad små økonomisystemer kan idag, for selv 150-500,- pr. måned, så er det virkelig ikke noget som vælter dit budget i forretningen. Og hvis du vil skubbe din virksomhed frem må du ikke spare på omkostningerne for et ordentlig system til at styre dit cash-flow.

Hvorfor hader du at leje ? Hvad er ulempen udover den månedlige ydelse?

Jeg kan ikke se nogen steder at Saldi kan købes? - kan du evt. linke og fortælle om det fungerer til MAC?

Jeg vil give dig ret i at der ikke er nogen grund til at spare, MEN der er ingen grund til at hælde pengene direkte i kloakken!!
Så længe det bare opfylder mine krav..

Hvad angår ideen om at leje eller købe, så er jeg bare typen der ikke kan li at leje da jeg føler at jeg bliver snydt!! - men det er nok bare mig.. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:42

aarosin:

eg kan ikke se nogen steder at Saldi kan købes? - kan du evt. linke og fortælle om det fungerer til MAC?

Jeg vil give dig ret i at der ikke er nogen grund til at spare, MEN der er ingen grund til at hælde pengene direkte i kloakken!!
Så længe det bare opfylder mine krav..

Hvad angår ideen om at leje eller købe, så er jeg bare typen der ikke kan li at leje da jeg føler at jeg bliver snydt!! - men det er nok bare mig.. 

Det er open source og er gratis - der er noget download et sted :) og du kan selv udvikle videre hvis du eller en anden udvikler i PHP :)

Hælder penge i kloakken gør du ikke.

Ved leje har du sikre ydelser, fx. forsikring, husleje, bolig, webhotel, mv. er alt sammen jo bare leje. Selvom du "køber" en bil - følger der typisk også "leje" med, forsikring,afgifter, benzin mv...

Du vil altid have nogle omkostninger du ikke kan fjerne - så lev med dem, og tænk ikke over de småpenge du skal bruge for det rigtige system til at styre din virksomhed.

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:06

Brian Ph.:

Nu kan det godt være tingene har ændret sig over de sidste par uger, men jeg talte med en kammerat fra Aalborg, der var irriteret over at blive lovet et program der fungerer 100 % til mac, men så vidt jeg kunne forstå, har nogle grafiske fejl, når man benytter den størrelse skærm han har... Så perfekt er måske et stort ord?!

Har I ændret på det siden?

Det var da en sindssyg mærkelig påstand uden noget form for belæg.

Du bliver nødt til at konkretisere, hvad problemet helt specifikt er, ellers er det jo ikke et spørgsmål, man kan svare på... 

Fra 8740 Brædstrup
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:40

Jeg kan kun anbefale dig at købe Economacs. Et rigtigt godt regnskabsprogram til mac'en.

Fra Holbæk
Tilmeldt 22. Feb 12
Fra  Doghandler Skrevet kl. 14:41

Torben Linde Jørgensen:
Jeg kan kun anbefale dig at købe Economacs. Et rigtigt godt regnskabsprogram til mac'en.

TAK - du har ingen problemer eller lign.?

Hvordan er deres support, hvis du har brugt det..

Daniel

Fra 8740 Brædstrup
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:53

Ingen problemer. Deres support er fremragende. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 22. Feb 12
Fra  Doghandler Skrevet kl. 15:01

Torben Linde Jørgensen:
Ingen problemer. Deres support er fremragende.

TAK igen Torben, jeg har besluttet det er det der bliver indkøbt licens til!

Daniel

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 19:01

Just Do It:
Det var da en sindssyg mærkelig påstand uden noget form for belæg.

Først og fremmest bryder jeg mig om at andre, specielt folk jeg ikke kender, kobler "sindssyg mærkelig" på en udtalelse jeg kommer med.

Just Do It:
 Du bliver nødt til at konkretisere, hvad problemet helt specifikt er, ellers er det jo ikke et spørgsmål, man kan svare på... 

Han fortalte, at grafikken ikke følger med over på Mac'en. Mere ved jeg ikke. Men da det er et simpelt program, kunne det sagtens være, at Toke ved hvad jeg taler om, da der sandsynligvis ikke dukker 100 fejl op hver gang man kører programmet. Så ville han nok ikke kalde det "perfekt".

Men du ønsker måske at jeg køber en mac og afprøver problemet, før jeg har lov til at refererer til det?

Venligst

Brian Phillip

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg har selv Mac og bruger BillysBilling. Super lækkert stykke "software", som er let og overskueligt.

BB er altså ikke en stor månedlig ydelse at lægge ud med; sølle 89kr. om måneden koster det.

Og i 2012, med hensyn til hosting af data synes jeg ikke længere det gamle ordsprog "ude godt, hjemme bedst" passer.

Der er et hav af fordele ved at have ting hostet i skyen, og bruge en onlinebaseret app, i stedet for et lokalt stykke software og hoste selv:

- Du har altid nyeste version. Med et stykke lokalt software skal du selv opdatere. Og når f.eks. Economaca lander i en version 5, så skal du punge ud IGEN for en fuld version. Og hvad hvis du springer nogle versioner over og først køber endnu en licens ved version 8? Kan den så læse det gamle format du bruger i 4'eren?

- Du har adgang overalt. Hvad hvis du lige skal kigge på regnskabet fra mobilen, eller en netcafe når du er ude og rejse?

- Sikkerheden er i top.

- Det er let at give revisor/bogholder adgang til dit regnskab, så de kan følge med på distancen.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)