Søgemaskinerne kan godt lide nyt indhold, så ja jeg kan bekræfte din iagttagelse :)
Det er lidt et ikke-svar, eller ihvertfald ikke så konkret svar. For som jeg ser det, så bliver der spurgt om daglige opdateringer, og du taler om at søgemaskiner kan lide nyt indhold.
Men gør det en forskel at der er tre opdateringer mandag, to om torsdagen, fire om søndagen, tre onsdag etc. - eller er det vigtigere at der kommer noget hver dag, om så bare det er en opdatering?
Mange hilsner
Mads
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Det er lidt et ikke-svar, eller ihvertfald ikke så konkret svar. For som jeg ser det, så bliver der spurgt om daglige opdateringer, og du taler om at søgemaskiner kan lide nyt indhold.
Men gør det en forskel at der er tre opdateringer mandag, to om torsdagen, fire om søndagen, tre onsdag etc. - eller er det vigtigere at der kommer noget hver dag, om så bare det er en opdatering?
Mange hilsner
Mads
Tror ikke det betyder så meget med dagligt indhold (Det er godt) men jeg tror det vigtigste er at man forholdsvis ofte producere nyt indhold...