Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigheden af daglige opdateringer på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

nogle der kan bekræfte mine iagttagelser af at daglige opdateringer på ens hjemmeside er med til at holde positioner på google.dk?

i så fald, er det et godt råd til alle så man forbliver synlig og ikke bare arbejder med f.eks backlinks for at stimulere sin position i google

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:12

Søgemaskinerne kan godt lide nyt indhold, så ja jeg kan bekræfte din iagttagelse :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:27

Alexander Baandrup Larsen:
Søgemaskinerne kan godt lide nyt indhold, så ja jeg kan bekræfte din iagttagelse :)

Det er lidt et ikke-svar, eller ihvertfald ikke så konkret svar. For som jeg ser det, så bliver der spurgt om daglige opdateringer, og du taler om at søgemaskiner kan lide nyt indhold.

Men gør det en forskel at der er tre opdateringer mandag, to om torsdagen, fire om søndagen, tre onsdag etc. - eller er det vigtigere at der kommer noget hver dag, om så bare det er en opdatering?

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:35

Jeg tror det betyder en pæn del, viser også der lidt liv og uden ændringer dør siden langsomt.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:45

Mads:

Det er lidt et ikke-svar, eller ihvertfald ikke så konkret svar. For som jeg ser det, så bliver der spurgt om daglige opdateringer, og du taler om at søgemaskiner kan lide nyt indhold.

Men gør det en forskel at der er tre opdateringer mandag, to om torsdagen, fire om søndagen, tre onsdag etc. - eller er det vigtigere at der kommer noget hver dag, om så bare det er en opdatering?

Mange hilsner

Mads

Tror ikke det betyder så meget med dagligt indhold (Det er godt) men jeg tror det vigtigste er at man forholdsvis ofte producere nyt indhold...

- Alexander Baandrup Larsen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)