Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smiley ordning for banker - hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lanceret en ny service på Finando.dk, der skal fungere som en smiley ordning for banker.

Se vores smiley ordning på Finando

Formålet er at skabe mere dialog mellem banker og deres kunder. Samtidig tror jeg generelt meget på en åben dialog, hvilket gør det hele mere transparent og dermed gavner os bankkunder.

Der kan stadig laves en masse ting på servicen, og en stor del af bankerne mangler stadig en beskrivelse. En skribent sidder i øjeblikket og skriver disse.

Jeg vil dog gerne høre dine tanker omkring servicen:

  • Hvad synes du generelt om den?
  • Hvad er godt?
  • Hvad er mindre godt?
  • Hvad skal vi være opmærksomme på?
  • Hvem kunne være potentielle samarbejdspartnere?

Ser frem til din feedback. Du er også velkommen til at sende en PM, hvis du er interesseret i et samarbejde.

/Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Den minder meget om en idé jeg har skrevet om herinde.

Min er bare inde for auto-branchen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville lave smiley sådan herSmile Smile Sad Tongue Tied og i gule farver som de er normalt .

spred dine side mere på de social medier få google plus på siden få en masse plus likes og siden facebook søg for den mere kan ses  , ja overveje twitter også på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den gode feedback.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Østergaard:

Tak for den gode feedback.

og en rigtig glad smiley der smiler Big Smile som den bedste smiley

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså først og fremmest vil jeg sige, at det er direkte skræmmende, hvis der skal ratingsites til, før der kan skabes dialog mellem banker og deres kunder... 

Jeg ved ik rigtig, hvad jeg skal synes om sådan en side. Jeg er nok mest negativ indstillet, fordi den i dens nuværende form ik giver et retvisende billed af hver bank. Der er finanskrise, hvilket betyder mange får nej til lån, bliver tvunget til at betale lån tilbage eller realiserer for at betale deres lån mm. Dvs der pt er en generel negativ holdning til bankbranchen. Desuden har branchen via statens skraldespandselskab Finansiel Stabilitet A/S fået et dårligt ry. Dertil kommer de mange konkurser, som også har påvirket mange negativt...

Et ratingsite som dette, vil primært blive benyttet af sure kunder, som lige kan smide en "tak for sidst" kommentar til banken... Og det er altså kunder, som både har ret i deres vurdering, men også kunder, som selv har misligeholdt evt aftaler med banken. Bankerne kan ik forsvare sig, og derfor er det misvisende...

Desuden tager siden ik højde for bankernes størrelse. Alt andet end lige, så vil Danske Bank, Nordea, Jyske Bank og SydBank have flest utilfredse, men også flest tilfredse kunder, da deres kundedatabaser er de største i DK... Men de tilfredse kunder vil næppe rate ret meget, for de har ingen interesse i det? Hvorfor skulle Hr eller Fru Jensen sige, at de er glade for deres bank online? 

Alle ved at banker er noget individuelt. og at en bank kan være god/dårlig alt efter, hvilken banksælger man får. Så det er i høj grad ligeså meget personen i banken, som mange vil rate, fremfor banken selv. Har man dårlig kemi med sin banksælger, så har man en generel negativ holdning til banken, mens det er modsat, hvis kemien er god...

Så alt i alt synes jeg ik servicen kan bruges til det store, da det at benytte en bank omhandler meget mere, end det, som der tages højde for i selve SMILY delen. Hvis Danske Bank som eksempel, virkelig er så dårlige, hvorfor har de så så mange kunder? Hvem er kunde et sted, hvor de føler, at de får en dårlig service?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

let og overskueligt, og flot design .-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)