Hej aminoer. Jeg står med en idé som jeg gerne vil føre ud i livet. Har før prøvet at få svar på mine spørgsmål, men uden held, så jeg prøver lige igen. Jeg er helt ny hvad angår hjemmesideopbygning, og hvad der dertilhøre. Men jeg er interesseret i at vide hvordan og hvad jeg skal bruge, for at kunne starte en hjemmeside op, med en form for auktions princip. Altså, der skal være nogle ting som folk slår op, også skal andre kunne gå ind og byde på dem ? Lidt ligesom en bilauktion, det er bare andre ting end biler der skal sættes på auktion. Er der nogle formularer eller andre hjælpemidler til denne slags opgaver ? PFT. Martin |
Hejsa Martin
Der er altid flere måder at gribe det an på, når man vil starte et stort projekt som dit. Du kan enten finde et færdig lavet system der sagtens kan risikere at opfylde dine behov, eller du kan få nogle til at udvikle et system præcis som du vil have det.
Jeg syntes jeg har set nogle der har kopieret Ebay's system, og sælger det for et par tusinde kroner, det kunne eventuelt være en mulighed, med en dygtig designer kan det nok godt blive ok.
Ellers vil en realistisk pris på at få et firma til at lave det ordentligt, nok være et sted imellem 80 og 120 tusinde. Kan også sagtens være meget mere ved et stort firma, eller meget mindre ved nogle studerende. Det er altid svært at prissætte opgaver som denne.
Men der er mange muligheder inde på http://www.hotscripts.com/category/scripts/php/scripts-programs/auctions/ så vidt jeg kan se, hvis det skal være billigt eller gratis. Det er bare at kigge listen igennem efter det man skal bruge
Held og lykke
Mvh Niclas