Sidder inde med en Nokia E72 jeg ikke længere bruger og derfor godt kunne tænke mig at komme af med. Telefonen fejler absolut intet og er som sådan ikke præget af ridser eller lignende. Telefonen er ikke simlåst og kan derfor bruges til alle udbydere. Den er i sin tid købt med abonnement, men sælges selvfølgelig uden. Husker ikke lige hvor gammel den er, men 2 år er nok ikke helt ved siden af. Systemet i telefonen fungerer upåklageligt og er det ikke din primære telefon, vil den være super som nummer 2. Billede af telefonen kan ses her. Priside kr. 250,00 eksl. moms (er købt som privat) |
Allan Hansen:Sidder inde med en Nokia E72 jeg ikke længere bruger og derfor godt kunne tænke mig at komme af med. Telefonen fejler absolut intet og er som sådan ikke præget af ridser eller lignende. Telefonen er ikke simlåst og kan derfor bruges til alle udbydere. Den er i sin tid købt med abonnement, men sælges selvfølgelig uden. Husker ikke lige hvor gammel den er, men 2 år er nok ikke helt ved siden af. Systemet i telefonen fungerer upåklageligt og er det ikke din primære telefon, vil den være super som nummer 2.
Billede af telefonen kan ses her.
Priside kr. 250,00 eksl. moms (er købt som privat)
Den snupper jeg