Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af eget tøjmærke.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-brugere.

Et par venner og jeg har længe gået og overvejet, om vi ikke skulle starte vores eget tøjmærke. Vi er lige nu igang med at få lavet en masse designs, som vi forhåbentligt får broderet.

Problemet er bare, at vi skal have fat i nogle billige hoodies, t-shirts og caps/snapbacks.

Ikke nok med det, så skal vi også finde et relativt billigt sted, at få det broderet.

Har I nogle fornuftige forlag eller idéer? 

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 22:14

Hej

Jeg har engang købt en del t-shirts, hoodies etc. fra LF Handel, så umiddelbart kan jeg anbefale dem. Broderi kan jeg ikke huske hvad vi brugte, men det er muligt du kan bruge NS System.

Held og lykke med det. Synes det er fedt at I prøver.

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:28

Andre der har fornuftige bud? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Helt bestemt. Jeg kender nogle unge HHX-fyre, som også er igang med et lignende projekt - blot indenfor formelle accesories, som slips, flies, etc.
Jeg synes I skal se om I kan finde en billig producent i Kina til begge dele - så bliver det op til tre-fire gange billigere. Derefter mangler I bare shipping og markedsføring. God vind :)

Mvh Alexander Ahle Bæk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36

Derefter kan man diskutere hvor rigtigt det er at støtte kinesisk, frem for dansk. Eller om man som iværksætter ikke har de samme midler til overhovedet at overveje, hvor man kan bruge flere penge for at støtte det danske, frem for et etableret firma som overvejer outsourcing. Det er op til jer :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)