Efter at have været selvstændig i siden sommer 2009, har jeg fået travlt med mit studie på Universitetet. Derfor har jeg indset at det ikke længere er muligt at passe min virksomhed.
Men alt det der med at lukke har jeg slet ikke styr på.
Jeg har solgt alt af værdi af mit varelager og det der er tilbage, er ikke muligt at sælge idet at det er udgået varer og små mængder af diverse ting. Spg 1. Hvad skal jeg stille op med resterne af varelageret? Kan det bare afskrives som tab og smides i skraldespanden?
Jeg har noget inventar. Reoler (til 250 kr /stk.), Plastikkasser (40 kr /stk), samt en smule værktøj. Spg 2. Hvad siger reglerne omkring dette ved lukning af virksomhed?
Er der andre ting jeg skal være obs. på ved lukning?
Virkelig ked at at høre at du drejer nøglen. Mht reglerne omkring dette, er der nok flere ting der spiller ind. Skylder du penge til det offentlige? Eller til andre??
Jeg har noget inventar. Reoler (til 250 kr /stk.), Plastikkasser (40 kr /stk), samt en smule værktøj.
Hvis ovenstående er noget du vil af med: Vi handler også med brugt inventar - send evt. et billede og en stykliste. Hvis vi ikke er interesserede - kender vi måske nogen der er.