Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmesiden i hjemmesiden :) 2 cms på samme domæne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Kan man have to databaser på samme domæne

Det er på kostplanen.dk hvor der ikke er mange muligheder for at ligge nye ting ind lave seo optimeret sider eller noget a den er kodet i noget gammel code eller noget :) ikke lige det jeg ved mest om. 

Jeg kunne godt tænke mig en blog i wordpress på samme domæne ikke et subdomæne da kostplanen har nogle gode placeringer og er et gammel domæne ! 

Hvis det bliver lavet på et subdomæne vil google opfatte dette som en helt ny side ik ? 

Thomas

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vile det måske kunne betale sig at få hele siden lavet om til at kører i wordpress ? og er der nogen der har en ide om hvad det ville koste !

Måske nogen der vil give et bud på dette ? 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det kunne lade sig gøre at lave hele siden i magento ? eller er det for sygt ? 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Her er mit besyv...

1) Din side er relativ udbygget - hvis du skal flytte den til et CMS, vil jeg foreså du gør det ordentligt...med andre ord, drop tanken om WP. WP er meget populært, meget nemt, og meget primitivt. Jeg ved godt mange sværger til produktet, men skal du have mere fleksibilitet, så kig på et rigtigt CMS. Drupal eller Joomla er mit bedste bud, medmindre du vil betale for det.

2) Ja, du kan sagtens blande flere installationer. Det kan være noget rod, og temmelig besværligt at passe sammen, men det kan sagtens lade sig gøre. Du skal være lidt skarp på hvad du vil opnå.

3) magento er en eCommerce-dimmer...er dit site ikke et artikel-site? Not sure what you are getting at?

/Mikkel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)