Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS beregnet til videoer - Skal lave video familieblog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Siden min familie og jeg rejser en del, så er vi begyndt at lave videoer omkring vores oplevelser og rejser.
Det er utrolig skønt at kunne se oplevelserne om og om igen, men det er bare besværligt at vise disse videoer til de andre familiemedlemmer.
YouTube virker upersonligt, så jeg fik den idé at lave en hjemmeside hvor vi evt. kunne uploade vores videoer, så vi altid kunne se videoerne - endda online. Så vil videoerne altid være tilgængelige.

Jeg har kigget lidt på Wordpress som CMS, men det vil gøre brugerfærdighedne besværligt på hjemmesiden, så jeg har et spørgsmål til jer:
Findes der et CMS som er super velegnet til videoer?
Sådan at videoerne bliver vist meget overskueligt uden at skulle ind under alle former for menuer osv. 

Jeg er lidt lost angående hvilket CMS jeg skal bruge, så jeg vil sætte stor pris på nogle råd :)

Tak på forhånd :)

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det var mig, havde jeg klart valgt Wordpress.
Det er rigtig nemt at bruge, og så også med videoer.

Wordpress har en funktion der giver dig lov at uploade videoer (maks 100 MB), som du kan ligge direkte ind i din blog via et indlæg. Så kan du ogå skrive lidt inden dine venner/familie ser klippet. Syns mæssigt er det ikke det pæneste, men det kan bruges.

Jeg ligger og roder rundt på nettet efter en plugin, der måske kan bruges, som er pænere og ser lidt mere indbydende ud. 

Jeg vil lige vende tilbage hvis jeg findet noget.

Ps. Jeg har en side der hjælper folk der har problemer eller spørgsmål vedr. Wordpress WpGuide.dk 
Nede i nederste højre hjørne har jeg en lille chat boks, hvor jeg hjælper med alt mellem himmel og jord inde for wordpress.

Men jeg vil lige vende tilbage hvis jeg finder noget der kan bruges, omkring video uploading.  

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads W:
Hej

Hvis det var mig, havde jeg klart valgt Wordpress.
Det er rigtig nemt at bruge, og så også med videoer.

Wordpress har en funktion der giver dig lov at uploade videoer (Kender ikke maksimal størrelse), som du kan ligge direkte ind i din blog via et indlæg. Så kan du ogå skrive lidt inden dine venner/familie ser klippet. Syns mæssigt er det ikke det pæneste, men det kan bruges.

Jeg ligger og roder rundt på nettet efter en plugin, der måske kan bruges, som er pænere og ser lidt mere indbydende ud. 

Jeg vil lige vende tilbage hvis jeg findet noget.

Ps. Jeg har en side der hjælper folk der har problemer eller spørgsmål vedr. Wordpress WpGuide.dk 
Nede i nederste højre hjørne har jeg en lille chat boks, hvor jeg hjælper med alt mellem himmel og jord inde for wordpress.

Men jeg vil lige vende tilbage hvis jeg finder noget der kan bruges, omkring video uploading.

Hej Mads

Tak for svaret

Men det ligger nemlig sådan, at hvis jeg bruger WP på min hjemmeside, så vil min hjemmeside ikke blive kompakt og overskuelig. Så skal man jo til at rode gennem flere indlæg osv.

Findes der overhovedet ikke et CMS som kan gøre det hele super primitivt, hvor de nyeste videoer bliver lagt forrest og de ældste bagerst - men at det hele fungere på en side?
Det behøves måske ikke at være SÅ primitivt, men jeg mener bare at Wordpress ikke lige er sagen :/ 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge et fra www.phpsugar.com der hedder PHPmelody - nemt at bruge hvor du via admin direkte kan bruge din youtube videoer..

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 188
Fra  Eva Gøttrup Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)