Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp . Opstart at webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en fyr på de 27 og er udannet tømrer men er blevet træt af mit fag og ønsker at prøve noget nyt. har gået med den ide i over en lang periode om at starte min egen webshop men jeg må være ærlig at tilstå at jeg er lidt tom på det område og det kunne være dejligt at få en hjælp hvordan man starter op , hvordan jeg finder leverandører som byder på den vare jeg vil sælge. der er mange ting så håber der er en ekspert på området der ville kunne vejlede mig lidt

 

På forhånd tak.

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DHornung,

Ja, der er meget at sætte sig ind i, når man skal starte en webshop. Jeg har startet 6 webshops siden 1999, hvoraf de sidste 3 blev solgt sidste forår. Idag er jeg ansat af en virksomhed til at drive en webshop og bruger min fritid på at blogge om, hvordan man kommer igang og markedsfører sig online, hvis man ikke har det store budget til markedsføring. Besøg gerne min blog og se, om du kan bruge nogle af mine råd til noget. Der er ikke så meget indhold endnu, men mere er på vej. Der er bl.a. link til et par podcasts, hvor jeg fortæller om det at starte og drive en webshop. 

Du er desuden altid velkommen til at ringe eller skrive til mig, for at få et godt råd eller to. Dit åbne spørgsmål her er for svært at svare konkret på :-)

Held og lykke med projektet!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  ELP A/S Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

få et cvr nummer

finde gode leverandør til sine produkter, gerne nogle ikke alle har

få lavet en god webshop fra grunden af

få betaling i orden på siden dankort med mere

unikke tekster på siden

få nyheden ud om siden vær grundigt aktiv over alt

der er altid noget nyt man kan, succes kommer af nye ideer behøver ikke være nye produkter , men nye beskrivelser være aktive mere end de andre en bedre markedsføring startegier, du har der er bedre end de andre

ideer http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det er vigtigt at pointere, at det ikke er let at få succes med en webshop. Hvis der var statistikker over hvor mange webshops der blev lanceret i DK, og hvor mange af disse som nogensinde når at tjene sig selv hjem, inden ejeren giver op, så tror jeg folk ville blive bestyrtede over fiasko raten. 

Fordi det er let at registrere domænenavn, betale for at få sat shop op, få indløsningsaftale og købe et varelager hjem, så er det slet slet ikke ensbetydende med succes. 

En webshop er IKKE noget du kan drive med venstre hånd, og vil du have succes nu om dage, så skal du bruge mindst lige så meget tid som en almindeligt fuldtidsarbejde. Så en succesfuld webshop er ikke noget man laver mellem 20 og 22 hver aften. 

Vil næste vove at påstå at det er lettere at få succes med en fysisk butik, såfremt man kan betale for beliggenheden. Vælger man den forkerte niche i DK og går man ikke ind i projektet med kapital og på fuld tid, så er der god sandsynlighed for at webshoppen aldrig bliver vist på side 1, eller kommer til at give overskud

Ikke for at være en dødbider, men har efterhånden bare set så utroligt mange, som tror at en webshop, er noget man får, ved at kaste 40.000 efter et grafisk design, og så ruller det af sig selv, derfra. 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver mindst lige så meget at få succes med en webshop, som det gør med en fysisk butik. Jeg ved fra mit netværk i branchen at rigtig mange har problemer med at tjene penge på webshoppen. Selv erfarne e-købmænd kæmper hver dag. Ikke for at afskrække dig, men blot for at fortælle, at ved du ingenting om e-handel er det ekstremt vigtigt, at du søger god rådgivning eller allierer dig med nogle, der ved en masse om e-handel og online markedsføring. Ellers er det op ad bakke, for konkurrencen er benhård...Og kn du så komme afsted ned at hente det momsnummer Big Smile

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)